Дистанційний метод медичної освіти: деякі переваги, недоліки, перспективи та вимоги до викладача

Ескіз недоступний

Дата

2021

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Міністерство охорони здоров'я України, Харківський національний медичний університет

Анотація

Сучасні вимоги до проведення навчального процесу зумовили необхідність впровадження нових високотехнологічних методів у традиційне навчання. Дистанційна освіта вже міцно увійшла до нашого життя. Цьому сприяв бурхливий розвиток IT-технологій. Разом з тим, ця форма навчання ставить перед працівниками вищої школи, у тому числі й медичної, нові завдання і вимоги відповідності. Сучасний викладач медичного вищого навчального закладу повинен мати високий рівень знань не лише в галузі своєї спеціалізації, але й у володінні сучасними інформаційними та новітніми мультимедійними нанотехнологіями, що допоможе йому у роботі зі здобувачами освіти при дистанційному навчанні. На викладача покладається велика відповідальність у керуванні навчальним процесом, у створенні високоякісного блоку навчально-методичного матеріалу, у допомозі студентам щодо створення індивідуального навчального плану. Він проводить заняття, онлайн-лекції, консультації, керує навчальними проектами. Тому викладач повинен постійно підвищувати та удосконалювати свій рівень кваліфікації, у тому числі й щодо інформаційних технологій.

Опис

Ключові слова

дистанційна форма навчання, клінічні дисципліни, вища медична освіта

Бібліографічний опис

Дистанційний метод медичної освіти: деякі переваги, недоліки, перспективи та вимоги до викладача / Є. Є.Петров, Т. А. Іваницька, О. Б. Козакевич, С. І. Треумова // Актуальні проблеми вищої медичної освіти і науки : матеріали доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, (м. Харків, 8 квітня, 2021р.). – Харків, 2021. – С. 153–155.