Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2045
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Данильченко, Світлана Іванівна | - |
dc.contributor.author | Ройко, Наталія Віталіївна | - |
dc.contributor.author | Филенко, Борис Миколайович | - |
dc.contributor.author | Шкурупій, Ірина Василівна | - |
dc.contributor.author | Danilchenko, S. I. | - |
dc.contributor.author | Royko, N. V. | - |
dc.contributor.author | Filenko, B. M. | - |
dc.contributor.author | Shkurupiy, I. V. | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-31T13:03:50Z | - |
dc.date.available | 2017-10-31T13:03:50Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Методи оптимізації збереження ланцюжка спадкоємності між викладанням патоморфології та топографічної анатомії в умовах кредитно-модульної системи / S. I. Danylchenko, N. V. Royko, B. M. Filenko [et al.] // International scientific web-congress of pedagogues, psychologists and medics : materials of proceedings of the International Scientific WEB-Congress. – Prague, 2015. – C. 17–21. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 97854379033 | - |
dc.identifier.other | УДК 616-053.3/.5+616-089+378.14 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2045 | - |
dc.description.abstract | Міждисциплінарна інтеграція – один з найважливіших напрямків вдосконалення підготовки студентів в сучасному вузі. Суть її полягає у зростаючій ролі знань людини в області суміжних з майбутньою спеціальністю науках і вміння комплексно застосовувати їх при вирішенні професійних завдань, що дозволить акцентування уваги на головному. Майбутній фахівець повинен володіти вміннями та професійною мобільністю оперативно реагувати на постійно виникаючі зміни в практичній і науковій діяльності. Використання в умовах кредитно - модульної системи інноваційних методів навчання, інтеграційного зв’язку між базовими та клінічними дисциплінами, удосконалення методів контролю теоретичних знань та практичних навичок, отриманих студентами, дозволить сформувати творчу особистість, здатну до самостійної відповідальної праці. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Publishing Center of the European Association of pedagogues and psychologists “Science”, Prague | uk_UA |
dc.subject | патоморфологія | uk_UA |
dc.subject | топографічна анатомія | uk_UA |
dc.subject | викладання | uk_UA |
dc.subject | інноваційні методи навчання | uk_UA |
dc.subject | інтеграція | uk_UA |
dc.subject | методи контролю | uk_UA |
dc.title | Методи оптимізації збереження ланцюжка спадкоємності між викладанням патоморфології та топографічної анатомії в умовах кредитно-модульної системи | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра патологічної анатомії та судової медицини |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zberezgennya_lancyuzgka_spadkoemnosti.pdf | 110,9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.