Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20499
Назва: Значимість становлення самоконтролю та саморегуляції суб’єктів навчання
Автори: Гончарова, Євгенія Євгенівна
Ефендієва, Світлана Миколаївна
Гаврильєва, Ксеня Григорівна
Дата публікації: 12-жов-2022
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Гончарова Є. Є. Значимість становлення самоконтролю та саморегуляції суб’єктів навчання / Є. Є. Гончарова, С. М. Ефендієва, К. Г. Гаврильєва // Сучасні проблеми вивчення медико-екологічних аспектів здоров’я людини : матеріали наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, Полтава, 11–12 жовтня 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 15–17.
Короткий огляд (реферат): Здобутки майбутньої професійної діяльності залежать від уміння суб’єкта навчання самостійно організовувати власну траєкторію навчання. Одним із значущих механізмів, який сприяє досягненню якісних результатів у навчанні є уміння критично оцінювати власну траєкторію навчання, знаходити пробіли, проводити аналіз причин їх виникнення і вносити корективи. Самоконтроль – усвідомлена регуляція людиною своєї поведінки та діяльності для забезпечення відповідності їх результатів поставленим цілям, вимогам, нормам, правилам тощо [4, с. 296]. Вищезазначене висуває проблему формування вмінь самоконтролю і саморегуляції навчальної діяльності у здобувачів вищої освіти медичних ЗВО України.
Ключові слова: навчання
самоконтроль
саморегуляція
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20499
Розташовується у зібраннях:Сучасні проблеми вивчення медико-екологічних аспектів здоров’я людини
Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
znachymist_stanovlennia_samokontroliu.pdf170,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.