Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21050
Title: Навчально-методичні аспекти та організаційне забезпечення викладання патоморфології
Other Titles: Educational and methodological aspects and organizational provision of pathomorphology teaching
Authors: Ройко, Наталія Віталіївна
Филенко, Борис Миколайович
Старченко, Іван Іванович
Проскурня, Сергій Анатолійович
Прилуцький, Олексій Костянтинович
Roiko, N.
Filenko, B.
Starchenko, I.
Proskurnya, S.
Prylutsky, O.
Issue Date: 2023
Publisher: Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України
Citation: Навчально-методичні аспекти та організаційне забезпечення викладання патоморфології / Н. В. Ройко, Б. М. Филенко, І. І. Старченко, С. А. Проскурня, О. К. Прилуцький // Сучасні тенденції та перспективи розвитку вищої медичної (фармацевтичної) освіти в Україні : матеріали XX Всеукр. наук.-практ. конф. в онлайн-режимі за допомогою платформи Microsoft Teams (м. Тернопіль, 18–19 трав. 2023 р.) / Терноп. нац. мед. ун-т імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. – Тернопіль : ТНМУ, 2023. – С. 166–173.
Abstract: У статті обговорюються особливості вивчення і викладання дисципліни «Патоморфологія» і методичні аспекти вдосконалення її викладання з метою підвищення якості освітнього процесу, а також професійної підготовки висококваліфікованих і конкурентоспроможних фахівців вищої ланки. Відображається специфіка викладання патоморфології, її роль в інтегруванні теоретичних знань здобувачів освіти при безпосередньому їх вступі в клініку і формуванні клініко-анатомічного мислення, що має важливе значення в майбутній практичній діяльності випускника медичного ВНЗ. В роботі висвітлено багаторічний навчально-методичний досвід колективу кафедри патологічної анатомії з секційним курсом Полтавського державного медичного університету, висвітлені результати впровадження в навчальний процес навчально-методичного комплексу і різних сучасних освітніх технологій з урахуванням новітніх досягнень медичної науки. Активна позиція науково-педагогічного колективу та пошук індивідуального підходу до навчання сприяють різнобічному розвитку індивідуальних творчих здібностей і усвідомленого професійного самовизначення здобувачів вищої освіти.
The article is discusses the features of studying and teaching the discipline «Pathomorphology» and methodological aspects of improving its teaching in order to improve the quality of the educational process, as well as training of highly qualified and competitive senior professionals. The specifics of teaching pathomorphology, its role in integrating the theoretical knowledge of students in their direct entry into the clinic and the formation of clinical and anatomical thinking, which is important in the future practice of medical school graduates, are displayed. The paper highlights the long-term educational and methodological experience of the staff of the Department of Pathological Anatomy with an autopsy course of Poltava State Medical University, highlights the results of implementation of educational and methodological complex and various modern educational technologies based on the latest advances in medical science. The active position of the scientific and pedagogical team and the search for an individual approach to learning contribute to the diverse development of individual creative abilities and conscious professional self-determination of higher education.
Keywords: патоморфологія
викладання
освітні технології
практичні заняття
клінічне мислення
pathomorphology
teaching
educational technologies
practical classes
clinical thinking
UDC: 378.147:616-092
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21050
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра патологічної анатомії та судової медицини

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Educational_and_methodological_aspects.pdf467,24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.