Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21177
Назва: Мультимодальний дидактичний текст як засіб формування соціокультурної компетентності іноземних здобувачів освіти
Автори: Лещенко, Тетяна Олександрівна
Жовнір, Марина Миколаївна
Дата публікації: 2023
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка
Бібліографічний опис: Лещенко Т. Мультимодальний дидактичний текст як засіб формування соціокультурної компетентності іноземних здобувачів освіти / Т. Лещенко, М. Жовнір // Дидаскал : часопис : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 листопада 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2022. – № 23. – С. 89–93.
Короткий огляд (реферат): Робота з мультимодальними дидактичними текстами краєзнавчої тематики або такими, що містять вкраплення соціокультурних компонентів, не вичерпує арсенал дієвих засобів формування в іноземних здобувачів освіти знань про історію, культуру, звичаї та життєустрій української нації, утім, як на нас, розширює, модернізує та употужнює його.
Ключові слова: мультимодальний дидактичний текст
українська мова
соціокультурна компетентність
іноземні зюобувачі освіти
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21177
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
LeshchenkoT.pdf562,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.