Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21199
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖдан, Вячеслав Миколайович-
dc.contributor.authorДворник, Валентин Миколайович-
dc.contributor.authorАветіков, Давид Соломонович-
dc.contributor.authorБєляєва, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-06-19T05:40:22Z-
dc.date.available2023-06-19T05:40:22Z-
dc.date.issued2023-05-
dc.identifier.citationЛекція: «академічний динозавр» чи «птах Фенікс»? / В. Ждан, В. Дворник, Д. Аветіков, О. Бєляєва // Modern trends in foreign languages research and teaching : proceedings of the 2nd International scientific and practical online conference (Poltava, 18–19 May 2023). – Poltava : Astraya, 2023. – P. 3–12.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21199-
dc.description.abstractРозглянуто низку питань, пов’язаних із сучасною академічною лекцією. Уточнено термінологічні розбіжності щодо терміна «лекція» в українськомовному, англомовному та франкомовному дискурсах. Основну увагу сфокусовано на ролі лекції як гуманітарного явища. Приділено увагу таким характеристикам сучасної лекції як інтерактивність і продуктивність. У висновках зазначається, що лекція залишається не лише «економним» а й, за умови правильної організації, ефективним засобом набуття знань. Автори наголошують, що найважливіше завдання лектора полягає в такій організації діяльності слухачів (студентів), в основі якої лежать активні процеси слухання, розуміння, осмислення матеріалу.uk_UA
dc.description.abstractThe paper examines a number of issues related to the modern academic lecture. Terminological disagreements regarding the term «lecture» in Ukrainian, English, and French discourses have been clarified. The main attention is focused on the role of the lecture as a humanities phenomenon. Attention is paid to such characteristics of the modern lecture as interactivity and productivity. In the conclusions, it is noted that the lecture remains not only "economical", but also, under the condition of proper organization, an effective means of acquiring knowledge. The authors emphasize that the most important task of the lecturer is to organize the activity of the listeners (students), which is based on the active processes of listening, understanding, and comprehension of the material.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectакадемічна лекціяuk_UA
dc.subject«людський фактор»uk_UA
dc.subjectвиховний потенціалuk_UA
dc.subjectінтерактивністьuk_UA
dc.subjectпродуктивністьuk_UA
dc.subjectacademic lectureuk_UA
dc.subject«human factor»uk_UA
dc.subjecteducational potentialuk_UA
dc.subjectproductivityuk_UA
dc.subjectinteractivityuk_UA
dc.titleЛекція: «академічний динозавр» чи «птах Фенікс»?uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.147.31uk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Trends in Foreign Languages Research and Teaching
Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
lekzija_akademichnyj.pdf1,62 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.