Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21367
Назва: Виробнича практика як складова навчального процесу за кредитно-модульної системи навчання
Інші назви: Производственная практика как составляющая учебного процесса по кредитно-модульной системе обучения
Medical practice as part of education process in credit module system
Автори: Каськова, Людмила Федорівна
Андріянова, Ольга Юріївна
Карпенко, Ольга Олександрівна
Амосова, Людмила Іванівна
Новікова, Світлана Чеславна
Чуприна, Леонід Федорович
Каськова, Людмила Фёдоровна
Андриянова, Ольга Юрьевна
Карпенко, Ольга Александровна
Амосова, Людмила Ивановна
Новикова, Светлана Чеславна
Чупрына, Леонид Фёдорович
Kaskova, L. F.
Andriyanova, O. Yu.
Karpenko, O. O.
Amosova, L. I.
Novikova, S. Ch.
Chuprina, L. F.
Дата публікації: 2013
Видавець: Тернопільський державний медичний університет ім. І. Я. Горбачевського МОЗ України
Бібліографічний опис: Виробнича практика як складова навчального процесу за кредитно-модульної системи навчання / Л. Ф. Каськова, О. Ю. Андріянова, О. О. Карпенко, Л. І. Амосова, С. Ч. Новікова, Л. Ф. Чуприна // Кредитно-модульна система організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України на новому етапі (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали Х ювілейної Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю. – Тернопіль, 2013. – Ч. ІІ – С. 151–155.
Короткий огляд (реферат): Проходження виробничої практики в умовах кредитно-модульної системи навчання забезпечить високу якість підготовки фахівця, оскільки в основі її лежить квантування практичних навичок на порції, об'єктивність і прозорість оцінки, стимулювання змагання в навчальній діяльності. Активна навчально- пізнавальна робота студента під час виробничої практики дозволить йому досягти більш високої рейтингової оцінки, сприятиме глибокому засвоєнню теоретичного матеріалу, засвоєнню практичних навичок, формуванню клінічного мислення у майбутніх лікарів-стоматологів.
Completion of industrial practice under the conditions of the credit-module system of training will ensure high quality of specialist training, as it is based on the quantization of practical skills into portions, objectivity and transparency of assessment, stimulation of competition in educational activities. The student's active educational and cognitive work during industrial practice will allow him to achieve a higher rating, contribute to the deep assimilation of theoretical material, the assimilation of practical skills, and the formation of clinical thinking in future dentists.
Ключові слова: виробнича практика
кредитно-модульна система навчання
навчальний процес
производственная практика
кредитно-модульная система обучения
учебный процесс
Internship
credit-modular system of education
educational process
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21367
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра дитячої терапевтичної стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vyrobnycha_praktyka_yak_skladova_navchalnoho_protsesu_za_kredytno-modulnoyi_systemy_navchannya.pdf303,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.