Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21448
Назва: Технологія навчання української мови як іноземної засобами імерсивних навчальних програм
Інші назви: Technology of learning the Ukrainian language as a foreign using immersive educational programs
Автори: Лещенко, Тетяна Олександрівна
Шевченко, Олена Миколаївна
Leshchenko, T.
Shevchenko, O.
Дата публікації: 2023
Видавець: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Лещенко Т. О. Технологія навчання української мови як іноземної засобами імерсивних навчальних програм / Т. О. Лещенко, О. М. Шевченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика». – 2023. – Вип. 92, т. 2. – С. 38–43.
Короткий огляд (реферат): У статті акцентовано на доцільності впровадження педагогічної інноватики й використанні імерсивних технологій у освітній галузі. Авторки розглядають проблеми цифровізації навчання на етапах переходу від традиційних форм до переважно дистанційних, коли невпинно зростає активність використання імерсивних навчальних програм, різних хмарних додатків і соціальних мереж. Підкреслено вплив нових інформаційних технологій на освіту, в основі якої лежить мультимедійна екранна комунікація. Розкрито зміст поняття «імерсивні технології», проаналізовано суть імерсивного навчання, висвітлено особливості впровадження елементів імерсивних технологій як ефективного доповнення традиційного авдиторного здобуття знань. Запропоновано приклади імерсивних навчальних програм, шляхи роботи з ними, етапи використання технологій під час вивчення мови, зокрема української мови як іноземної. У ХХІ столітті імерсивні технології стали природним наступним кроком у еволюції освіти. У статті показано, як віртуальна, допоміжні та змішана реальності можуть змінити спосіб подання навчального матеріалу. Перш ніж заглиблюватися в те, як імерсивні технології в освіті можуть покращити навчання, потрібно знати й зрозуміти, чому необхідно підвищувати якість навчання. За прогнозами експертів, у найближчому майбутньому технології VR і AR стануть повноцінним навчальним інструментом поряд із підручниками. Використовуючи імерсивні програми, здобувачі освіти зможуть дослідити тему чи явище й побачити, відчути наяву, як усе відбувається. Завдяки цим технологіям студенти зможуть легко отримати реальний досвід і глибше засвоїти навчальний матеріал, вчитися практикою, а не пасивно читаючи. Звісно, це залежить насамперед не від технології, а від викладача, від його методики і стилю викладання.
Technology of learning the Ukrainian language as a foreign using immersive educational programs The proposed article focuses on the expediency of implementing pedagogical innovations and the use of immersive technologies in the field of education. The authors consider the problems of digitization of education at the stages of transition from traditional forms to mostly distance learning, when the activity of using immersive educational programs, various cloud applications, and social networks increases. The article emphasizes the influence of the new information technologies on education, which is based on multimedia screen communication. The work reveals the meaning of the concept of immersive technologies, describes and analyzes the essence of immersive learning, highlights the features of the introduction of elements of immersive technologies as an effective addition to the traditional auditory acquisition of knowledge. The authors of the article identified examples of immersive educational programs, ways of working with these programs, stages of technology use during language learning, in particular, Ukrainian as a foreign language. In the 21st century, immersive technologies seem like a natural next step in the evolution of education. In this article, the authors have shown how virtual, augmented and mixed reality can change the way educational material is presented. Before delving into how immersive technologies in education can improve learning, you need to know and understand why you need to improve the quality of learning. According to experts' forecasts, in the near future, VR and AR technologies will become a full-fledged educational tool alongside textbooks. Using immersive programs, students will be able to research a topic or phenomenon and see, feel in reality how everything is happening. Thanks to technology, students will be able to easily get real experience and thereby better learn the studied material. Thanks to this, students will be able to learn by doing rather than passively reading. For the most part, it depends not on the technology, but on the teacher who teaches, on his teaching methods and style. Key words: pedagogical innovation, technology, immersive technologies, foreign student of education, Ukrainian language as a foreign language, visual culture, education, curriculum.
Ключові слова: педагогічна інноватика
технологія
імерсивні технології
іноземний здобувач освіти
українська мова як іноземна
візуальна культура
освіта
навчальна програма
pedagogical innovation
visual culture
technology
immersive technologies
foreign student of education
Ukrainian language as a foreign language
education
curriculum
УДК: 378.016:81.091.31-021.385:004
DOI: https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2023.92.2.09
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21448
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Technology of learning the Ukrainian language as a foreign using immersive educational programs.pdf332,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.