Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21514
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитовська, О.-
dc.date.accessioned2023-09-01T12:09:54Z-
dc.date.available2023-09-01T12:09:54Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛитовська О. Залучення засад second language acquisition у викладання латинської мови у медичних закладах вищої освіти / О. Литовська // Modern trends in foreign languages research and teaching : proceedings of the 2nd International scientific and practical online conference (Poltava, 18–19 May 2023). – Poltava : Astraya, 2023. – P. 117–122.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21514-
dc.description.abstractВикладання латинської мови у вітчизняних ЗВО традиційно спирається на граматико-перекладний метод. Проблема свідомого використання професійних термінів у живій комунікації постає другорядною. Серед сучасних викладачів давніх мов спостерігається тенденція до актуалізації ідей SecondLanguageAcquisition С. Крашена. Вони зосереджують увагу на аспектах «Input» та «Authenticresources», якими постають не лише давні тексти, але й подкасти, блоги, відео у соціальних мережах тощо, створені латинською мовою. Завданням нашої роботи є розгляд дотичних точок між застосуванням принципів SLA для вивчення латини як такої та застосуванням цих ідей під час викладання латинської медичної термінології.uk_UA
dc.description.abstractUkrainian tradition of teaching Latin language in medical higher education institution is based on grammar and translation method. The conscious usage of the professional terminology in live communication is considered secondary issue. In recent years the tendency to re‒actualize S. Krashen’s ideas of The Second Language Acquisition has been observed among ancient languages teachers. The educators focus on the Input and the Authenticresources, considering as such not only ancient texts, but podcasts, blogs, video in social media etc. The aim of our thesis is to discuss possible connections between application SLA principles to teaching Latin language per se and usage of those ideas in teaching Latin medical terminology.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectлатинська моваuk_UA
dc.subjectмедична термінологіяuk_UA
dc.subjectSecond Language Acquisitionuk_UA
dc.subjectinputuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectLatin languageuk_UA
dc.subjectmedical terminologyuk_UA
dc.titleЗалучення засад second language acquisition у викладання латинської мови у медичних закладах вищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.147.091.39:005.57:37.016:811.124:61uk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Trends in Foreign Languages Research and Teaching

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lytovska_O_Zaluchennya_zasad_second_language.pdf77,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.