Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21731
Назва: | Adaptation among foreign students in Ukraine |
Інші назви: | Адаптація серед іноземних студентів в Україні |
Автори: | Klypachenko, I. V. Levkov, A. A. Клипаченко, Інна Валеріївна Левков, Анатолій Анатолійович |
Дата публікації: | 2021 |
Видавець: | Полтавський державний медичний університет |
Бібліографічний опис: | Klypachenko I. V. Adaptation among foreign students in Ukraine / I. V. Klypachenko, A. A. Levkov // Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. – 2021. – Т. 21, вип. 2 (74). – С. 195–198. |
Короткий огляд (реферат): | The processes of globalization and internationalization are the main factors, which have made a great impact
on the evolution of higher education in the last decades of the 21st century. The number of foreign higher
degree students in Ukraine has grown at a significant rate in recent years, with the country offering a high
quality higher education and, as a result, becoming one of the main European hubs attracting students from
all over the world. In the article, the term “foreign student” is referred to any student who goes to another
country in pursuit of learning. Since the emergence and popularization of the recent trend of studying
abroad, the topic of adaptation of foreign students has become of the key interest among modern European
scholars who have become concerned with studying the peculiarities, issues and challenges of living and
learning in an unfamiliar social, cultural, and academic environment. With no doubt, studying abroad delivers
new knowledge, experiences, and opportunities. However, the adaptation to a host country and a new
environment that is far away from home countries, families, and friends, sometimes takes a long time.
Moreover, usually, it is challenged with several difficulties including lack of motivation, discouragement,
depression, stress, anxiety, psychological conditions, culture shock, loneliness, misunderstands, conflicts,
communicating with peers, language incapability, understanding lectures, learning new social norms, and
interacting with people from different cultural backgrounds. As a result, these stressors have a great impact
on foreign students’ physical and psychological well-being and challenge their wish, motivation, opportunity
and capability to participate fully in the process of the cultural and academic adaptation. Even if the
universities and host society provide helpful sources and advantageous conditions to enhance the process of
their adaptation, sharp differences in socio-communicative environments of the countries, as well as cultural
and language differences pose several problems foreign students usually face influencing their present
academic performance and future professional medical practices. In the article, the authors discuss the
issues of the geographic, psychological, socio-cultural, and linguistic methods of adaptation that have an
impact on foreign students’ academic performance, social integration, and career. The authors represent the
findings of several studies on the topic exploring characteristic features of the adaptation of students in the
higher education institutions of Ukraine. The general purpose of the article is to examine the adaptation
using a theory-based explanatory approach. In this study, the adaptation is discussed as part of the social
responsibilities of the universities and foreign students. On the one hand, higher education institutions must
provide the necessary services and activities to help foreign students to combat the stressors they face in the
process of adapting to the Ukrainian socio-cultural and educational environment. Moreover, universities need
to ensure equal rights and opportunities for students’ participation in academic life, as well as apply the most
effective methods of foreign language learning. On the other hand, foreign students must be motivated
enough to take the advantage of the opportunities and resources provided by universities and be responsible
for the success of their adaptation to the social and academic life of the host country. Процеси глобалізації та інтернаціоналізації є одними із найголовніших факторів, що вплинули на еволюцію та розвиток сучасної вищої освіти у 21 столітті. Кількість іноземних студентів, що приїжджають до України з різних куточків світу з метою здобування медичної освіти у вищих навчальних закладах, значно зросла протягом останніх років. На сьогоднішній день країна пропонує якісну вищу освіту і є одним із головних європейських центрів, що залучає студентів з усього світу. У статті під терміном "іноземний студент" розуміється будь-який студент, який приїжджає до іншої країни з метою навчання. “Адаптація” є процесом пристосування людини до умов навколишнього середовища. З моменту появи тенденції до навчання за кордоном, тема успішної адаптації іноземних студентів стала популярною серед сучасних європейських науковців, які вивчають особливості, функції та проблеми адаптації до життя та навчання в новому соціальному, культурному та навчальному середовищі. Без сумніву, навчання за кордоном дає нові знання, досвід та можливості. Однак найчастіше шлях адаптації іноземних студентів до нової країни є складним та довготривалим процесом, що потребує неабияких зусиль студентів та ресурсів університетів. Як правило, при цьому перед студентами виникають численні труднощі та перешкоди. Найбільшою проблемою являється туга за родиною та друзями, відсутність мотивації, депресія, стрес, переживання та тривога, культурний шок, самотність та небажання комунікації з оточуючими, недостатнє розуміння викладачів та системи освіти, конфлікти, спілкування з однолітками, незнання мови країни проживання, нерозуміння лекцій та завдань, вивчення нових соціальних норм та взаємодія з людьми іншої культури. Як результат, ці та інші стресові фактори і проблеми мають великий вплив на фізичне та психологічне здоров’я іноземних студентів. Вони перешкоджають їх бажанням, мотиваціям, можливостям та здатностям повноцінно адаптуватись до соціального та навчального середовищ. Дуже часто різкі відмінності в соціально-комунікативному середовищі країн, а також культурні та мовні відмінності негативно впливають на успішність іноземних студентів та рівень освіти і майбутньої професійної медичної практики. У статті автори обґрунтовують думку, що успішна географічна, психологічна, соціокультурна та мовна адаптація іноземних студентів є комплексним процесом, який впиває на їх навчальну успішність, суспільну діяльність та професійний розвиток. Основним завданням праці є аналіз різних наукових джерел та соціально-педагогічної літератури з метою визначення специфіки і особливостей різних методів адаптації до навчання іноземних студентів вищих медичних закладів України. У статті автори розглядають явище і процес адаптації у взаємодії соціальних обов'язків викладачів університетів та іноземних студентів. З одного боку, вищі навчальні заклади України повинні надавати необхідну допомогу іноземним студентам для боротьби зі стресовими факторами, з якими вони стикаються в процесі адаптації до українського соціокультурного та освітнього середовища. Викладачі вищих навчальних закладів також мають забезпечити рівні права, обов’язки та можливості для студентів у навчальному процесі, та застосовувати ефективні методи викладання іноземних мов. З іншого боку, іноземні студенти мають бути достатньо мотивованими, щоб використати можливості та ресурси, якими забезпечують медичні університети і бути відповідальними за успіх своєї адаптації до соціального та навчального академічного життя в іноземній країні. Автори наголошують, що однією з головних проблем адаптації іноземних студентів до життя і навчання в Україні є незнання української мови. Оскільки українська мова є однією з офіційних мов навчання у вищих учбових закладах та основною мовою професійної медичної практики на території України, рівень володіння нею впливає на навчальні, професійні та особисті аспекти життя іноземних студентів. Саме тому, однією із ключових тем статті є тема успішної мовної адаптації студентів до навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах. Автори презентують функції і специфіку мовної адаптації та наголошують про необхідність впровадження сучасних методів викладання іноземної мови, що сприятимуть вивченню української мови і підвищенню мотивації до адаптації до професійного і соціального життя. |
Ключові слова: | globalization foreign students adaptation academic performance foreign language proficiency |
УДК: | 378.147-054 |
ISSN: | 2077-1096 (print) 2077-1126 (online) |
DOI: | 10.31718/2077-1096.21.2.195 |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21731 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії, Том 21, вип. 2 (74) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Klypachenko_IV_Adaptation_among_foreign_students.pdf | 336,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.