Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21966
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗюзіна, Лариса Степанівна-
dc.contributor.authorКозакевич, Вероніка Клавдіївна-
dc.contributor.authorМелащенко, Олена Іванівна-
dc.contributor.authorКозакевич, Олена Борисівна-
dc.contributor.authorВащенко, Ірина Юріївна-
dc.date.accessioned2023-10-23T11:09:39Z-
dc.date.available2023-10-23T11:09:39Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПерцептивний компонент навчання майбутніх лікарів / Л. С. Зюзіна, В. К. Козакевич, О. І. Мелащенко, О. Б. Козакевич, І. Ю. Ващенко // Актуальні питання підвищення якості освітнього процесу : матеріали міжнар. наук.-метод. конф., м. Яремче- м. Івано-Франківськ, 22 вересня 2023 р. – Яремче ; Івано-Франківськ, 2023. – С. 73.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21966-
dc.description.abstractПерцептивна складова спілкування разом з комунікативною та інтерактивною поєднує в собі знання, навички, показники загальної культури і вміння спілкуватися з дітьми різного віку та їх близькими. Найважливішими умовами формування комунікативної компетентності з активним урахуванням комунікативного компоненту для майбутніх лікарів слід вважати професійну компетентність та педагогічну майстерність викладачів, створення мотиваційної активності здобувачів вищої освіти, в оволодінні технологією компетентного спілкування.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІвано-Франківський національний медичний університетuk_UA
dc.titleПерцептивний компонент навчання майбутніх лікарівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.147:616.253.4uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра педіатрії № 1 із неонатологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
perceptyvniy_komponent.pdf226,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.