Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21966
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зюзіна, Лариса Степанівна | - |
dc.contributor.author | Козакевич, Вероніка Клавдіївна | - |
dc.contributor.author | Мелащенко, Олена Іванівна | - |
dc.contributor.author | Козакевич, Олена Борисівна | - |
dc.contributor.author | Ващенко, Ірина Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-23T11:09:39Z | - |
dc.date.available | 2023-10-23T11:09:39Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Перцептивний компонент навчання майбутніх лікарів / Л. С. Зюзіна, В. К. Козакевич, О. І. Мелащенко, О. Б. Козакевич, І. Ю. Ващенко // Актуальні питання підвищення якості освітнього процесу : матеріали міжнар. наук.-метод. конф., м. Яремче- м. Івано-Франківськ, 22 вересня 2023 р. – Яремче ; Івано-Франківськ, 2023. – С. 73. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21966 | - |
dc.description.abstract | Перцептивна складова спілкування разом з комунікативною та інтерактивною поєднує в собі знання, навички, показники загальної культури і вміння спілкуватися з дітьми різного віку та їх близькими. Найважливішими умовами формування комунікативної компетентності з активним урахуванням комунікативного компоненту для майбутніх лікарів слід вважати професійну компетентність та педагогічну майстерність викладачів, створення мотиваційної активності здобувачів вищої освіти, в оволодінні технологією компетентного спілкування. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Івано-Франківський національний медичний університет | uk_UA |
dc.title | Перцептивний компонент навчання майбутніх лікарів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 378.147:616.253.4 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра педіатрії № 1 із неонатологією |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
perceptyvniy_komponent.pdf | 226,01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.