Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22030
Title: Використання причинно-наслідкової діаграми Ісікави в навчальному процесі та при проведенні аналізу якості освіти
Authors: Єрошенко, Галина Анатоліївна
Шевченко, Костянтин Васильович
Лисаченко, Ольга Дмитрівна
Білаш, Валентина Павлівна
Свінцицька, Наталія Леонідівна
Григоренко, Альона Сергіївна
Кінаш, Оксана В'ячеславівна
Issue Date: 2023
Publisher: Полтавський державний медичний університет
Citation: Використання причинно-наслідкової діаграми Ісікави в навчальному процесі та при проведенні аналізу якості освіти / Г. А. Єрошенко, К. В. Шевченко, О. Д. Лисаченко [та ін.] // Сучасні проблеми вивчення медико-екологічних аспектів здоров’я людини : збірка тез та статей наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 19–20 жовтня 2023 р. – Полтава, 2023. – С. 65–70.
Abstract: Сучасна система освіти має відповідати потребам сьогодення. Якість освіти залежить від новітніх методів, методик та засобів навчання, формування пізнавальної та творчої активності студентів. Навчальний процес повинен бути змістовним, цікавим, візуалізованим, емоційно насиченим та орієнтованим на практику. Вітчизняні та зарубіжні вчені рекомендують пояснювальноілюстративне навчання, що передбачає використання структурноузагальнюючих схем, які демонструють зміст теми при оптимальному сенсовому й інформаційному навантаженні, унаочнюють та спрощують сприйняття складних блоків інформації, створюють цілісну картину матеріалу, враховують логіку та ієрархічність зв’язків між його частинами. Одним із видів структурноузагальнюючих схем є діаграма Ісікави
UDC: 378.111/.147
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22030
Appears in Collections:Сучасні проблеми вивчення медико-екологічних аспектів здоров’я людини
Наукові праці. Кафедра анатомії людини

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vykorystannya_prychynno.pdf504,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.