Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22046
Назва: Сучасні підходи до викладання гігієни рук у закладах вищої освіти
Інші назви: Modern approaches to teaching hand hygiene in higher medical educational institutions
Автори: Філатова, Валентина Луківна
Ляховська, Анастасія Віталіївна
Філатова, Олена Вікторівна
Матвієнко, Таміла Миколаївна
Саргош, Оксана Дмитрівна
Ляховський, Віталій Іванович
Filatova, V. L.
Lyakhovska, A. V.
Filatova, O. V.
Matvienko, T. M.
Sargosh, O. D.
Lyakhovskyi, V. I.
Дата публікації: 2023
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Сучасні підходи до викладання гігієни рук у закладах вищої освіти / А. В. Ляховська, О. В. Філатова, Т. М. Матвієнко, О. Д. Саргош, В. І. Ляховський // Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. – 2023. – Т. 23, вип. 2 (82), ч. 2. – С. 107–110.
Короткий огляд (реферат): Дотримання медичними працівниками принципів чистоти рук є одним із найбільш ефективних заходів профілактики інфекцій, які пов'язані з наданням медичної допомоги як на догоспітальному рівні, так і в закладах охорони здоров'я. Недостатні знання з гігієни рук можуть призвести до неналежного дотримання заходів профілактики і, як наслідок, до збільшення лікарняних інфекцій, які розцінюються як ускладнення, а отже становлять відповідний ризик для пацієнтів і оточуючих. Набуття знань здобувачами вищої медичної освіти з дотримання гігієни, а також гігієни рук при роботі з хворими у стаціонарі є доволі актуальним питанням сьогодення.
Compliance with hand hygiene principles is crucial in preventing infections associated with medical care, both in pre-hospital settings and medical institutions. Inadequate knowledge of hand hygiene can lead to poor compliance with preventive measures, resulting in an increased risk of hospital-acquired infections and complications for patients. The acquisition of knowledge on hygiene, particularly hand hygiene, by students at higher medical education institutions is always an important issue.Junior students in higher medical education institutions may lack theoretical knowledge and practical skills in hygiene, especially in preventing the transmission of infectious diseases. Since students frequently visit medical institutions and hospitals, a lack of hygiene knowledge among them can increase the spread of infections. Therefore, increasing the level of knowledge on this issue is essential, with a focus on the impor-tance of hygiene in hospitals and its impact on patient safety. Improving knowledge of personal hygiene rules, particularly hand hygiene, among students during clinical training is critical to reducing the spread of nosocomial infections.In teaching hygiene, particular attention should be paid to the "Instructions for the Implementation of Im-proving Hand Hygiene in Healthcare Facilities and Institutions/Institutions Providing Social Services/Social Protection of the Population." A trained and experienced medical instructor plays a significant role in impart-ing such knowledge, using different teaching methods in accordance with their acquired skills. Educational programs in hygiene and clinical disciplines should be improved, with the latest modern guidelines included to prevent the spread of infection in healthcare facilities and develop a sense of personal responsibility among students for compliance with hygiene rules
Ключові слова: гігієна рук
навчання
інфекція
профілактика
здобувачі освіти
hand hygiene
education
infection
prevention
students
УДК: 378.6:61.016:613.4:611.976
ISSN: 2077-1096 (print)
2077-1126 (online)
DOI: 10.31718/2077–1096.23.2.2.107
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22046
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра гігієни та екології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Suchasni_pidkhody_do_vykladannya_hihiyeny_ruk.pdf325,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.