Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22057
Назва: Інтеграція інтерактивних освітніх технологій у навчання української мови як іноземної в закладі вищої медичної освіти
Інші назви: Integration of interactive educational technologies in teaching ukrainian as a foreign language at a medical institution of higher education
Автори: Шевченко, Олена Миколаївна
Лещенко, Тетяна Олександрівна
Жовнір, Марина Миколаївна
Shevchenko, O. M.
Leshchenko, T. O.
Zhovnir, M. M.
Дата публікації: 2023
Видавець: Видавнича група «Наукові перспективи»
Бібліографічний опис: Шевченко О. М. Інтеграція інтерактивних освітніх технологій у навчання української мови як іноземної в закладі вищої медичної освіти / О. М. Шевченко, Т. О. Лещенко, М. М. Жовнір // Наука і техніка сьогодні. (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки», Серія «Техніка»). – 2023. – № 12 (26). – С. 612–626.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено проблему формування мовної особистості іноземного студента-медика в контексті змін у світовій і вітчизняній освітніх системах. Акцентовано на потребі педагогічно вмотивованого й раціонального впровадження різноманітних інтерактивних освітніх технологій у вишівський навчально-виховний процес. Окреслено проблему пошуку ефективних шляхів й інноваційних підходів, здатних конкурувати з традиційними методами подачі навчальної інформації, доповнювати й розширювати їхній реєстр. У процесі дослідження обґрунтовані напрями підвищення ефективності викладання предмета «Українська мова як іноземна» в закладі вищої медичної освіти. Висвітлено питання, пов'язані з формуванням і розвитком у іноземних здобувачів освіти іншомовної комунікативної компетенції. Досягнення зазначеної мети навчання безпосередньо впливає на зміст навчання і відбір освітніх технологій, що сприяє підвищенню результативності навчання української мови. Особливої уваги потребує поєднання традиційних методів навчання з інтерактивними технологіями. У полі зору авторок пропонованої статті–інтерактивні освітні технології. Інтерактивні технології навчання української мови як іноземної націлені на засвоєння навчального матеріалу через практику спілкування. Опановані практичні навички й уміння здобувачі освіти застосовують не тільки в процесі вивчення української мови, а й під час соціальної та професійної взаємодії. Інтерактивне навчання ґрунтується на діалогових формах взаємодії здобувачів освіти, завдяки яким у них формуються навички спільної діяльності. Інтерактивне навчання української мови як іноземної, що є одним із варіантів здійснення комунікативного підходу в навчанні, засноване на активній взаємодії викладача і здобувачів освіти, а також здобувачів освіти один з одним. Інтеграція інтерактивних технологій у навчання української мови як іноземної відповідає запитам сучасних здобувачів освіти, підвищує ступінь наочності навчального матеріалу, полегшує його сприйняття й засвоєння.
The article deals with the problem of forming a foreign medical student’ linguistic personality. It appeared within the context of rapid changes in the world and national educational systems. The necessities of pedagogically motivated and rational introduction of various information and communication technologies into the high educational process have been emphasized. The problem of choosing more effective ways and innovative approaches capable of competing with the traditional methods of presenting educational information, supplementing and expanding their register has been outlined. The authors of the article substantiate the problem of increasing the effectiveness of teaching the discipline "Ukrainian as a foreign language" in a higher educational institution. The article examines issues related to the formation and development of foreign language communicative competence in foreign students of education. The implementation of the specified learning goal has a direct impact on the content of learning and the selection of educational technologies, which contributes to increasing the effectiveness of learning the Ukrainian language. Special attention should be paid to the combination of traditional teaching methods with interactive technologies. Тhe authors of the proposed article dialed with interactive technology. Interactive technologies for learning Ukrainian as a foreign language are aimed at assimilation of educational material through the practice of communication. The practical skills and abilities acquired by them can be useful not only in the process of learning the Ukrainian language, but also in the process of their social and professional interaction. Interactive learning is based on dialogic forms of interaction of education seekers, in the process of which they develop joint activity skills. Interactive learning of the Ukrainian language as a foreign language, which is one of the options for implementing a communicative approach in education, is based on the active interaction of the teacher and students of education, as well as students of education with each other. The integration of interactive technologies in the teaching of Ukrainian as a foreign language meets the demands of modern education seekers, increases the degree of visibility of the educational material and facilitates its perception and assimilation.
Ключові слова: українська мова як іноземна
іншомовна комунікативна компетенція
іноземний здобувач освіти
підвищення мотивації
інтерактивні технології
гра
мала група
робота в парах
Ukrainian as a foreign language
foreign language communicative competence
foreign student of education
increasing motivation
interactive technologies
game
small group
work in pairs
УДК: 811.161.2’243:378.147
ISSN: 2786-6025 Online
DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6025-2023-12(26)-612-625
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22057
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shevchenko_J_Leshchenko_T_Zovnir_M.pdf996,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.