Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22063
Назва: Лекція як засіб забезпечення якості процесу формування організаційно-педагогічної культури майбутніх магістрів фармації
Інші назви: The lecture as a means of ensuring the quality of the process of organizational and pedagogical culture formation future masters of pharmacy
Автори: Шолойко, Наталія Василівна
Копанцева, Лариса Миколаївна
Sholoyko, Natalia
Kopantseva, Larisa
Дата публікації: 2023
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Шолойко Н. В. Лекція як засіб забезпечення якості процесу формування організаційно-педагогічної культури майбутніх магістрів фармації / Н. В. Шолойко, Л. М. Копанцева // Українська професійна освіта = Ukrainian professional education / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2023. – Вип. 13. – С. 132–140.
Короткий огляд (реферат): У статті охарактеризовано лекцію як засіб забезпечення якості процесу формування організаційно-педагогічної культури майбутніх магістрів фармації у процесі фахової підготовки. Лекцію розглянуто як стрункий систематичний і системний виклад певної наукової проблеми або її частки; з’ясовано, що методично лекція має відповідати основним вимогам: бути на сучасному рівні розвитку науки, мати закінчений характер (висвітлення певної теми), бути внутрішньо переконливою (аргументація), викликати інтерес у здобувачів до науки, містити добре продумані ілюстративні приклади, спрямовувати самостійну роботу, бути доступною і зрозумілою. Запропоновано алгоритм визначення видів лекцій для тематичного плану з дисципліни «Менеджмент і маркетинг у фармації». Визначено, що академічні лекції є кількох типів: вступна лекція, тематична, з курсу конкретної навчальної дисципліни, підсумкова (заключна) лекція; види лекцій, розповсюджені в практиці вищої фармацевтичної освіти – лекція-бесіда або діалог з аудиторією, пропозиція до колективного дослідження («мозкова атака»), лекція-дискусія, лекція з розбором конкретних ситуацій, лекція із застосуванням техніки зворотного зв’язку, лекція-консультація, проблемна лекція тощо. Перспективи подальших досліджень окресленої проблеми визначено в адаптуванні ідей, положень і технологічних методичних механізмів проведення лекцій якісного аспекту формування організаційно-управлінської культури майбутніх фармацевтів у процесі фахової підготовки у вітчизняних закладах вищої освіти, які готують майбутніх магістрів для галузі фармації.
The article describes the lecture as a method of ensuring the quality of the process of forming the organizational and pedagogical culture of future masters of pharmacy in the process of professional training. The lecture is considered as a neat systematic and systematic presentation of a certain scientific problem or its part; it was found out that methodically, the lecture should meet the main requirements: be at the modern level of scientific development, have a finished character (elucidation of a certain topic), be internally convincing (argument), arouse interest in science in students, contain well-thought-out illustrative examples, direct independent work, be accessible and understandable. An algorithm for determining the types of lectures for the thematic plan for the discipline «Management and Marketing in Pharmacy» is proposed. It was determined that there are several types of academic lectures: introductory lecture, thematic, from the course of a specific academic discipline, final (final) lecture; types of lectures widespread in the practice of higher pharmaceutical education – lecture-conversation or dialogue with the audience, proposal for collective research («brainstorming»), lecture-discussion, lecture with analysis of specific situations, lecture with the use of feedback techniques, lecture-consultation, problem lecture, etc. Prospects for further research of the outlined problem are determined in the adaptation of ideas, provisions and technological methodological mechanisms of conducting lectures on the qualitative aspect of the formation of the organizational and management culture of future pharmacists in the process of professional training in domestic institutions of higher education that prepare future masters for the field of pharmacy.
Ключові слова: професійна підготовка
лекція
майбутні магістри фармації
«Менеджмент і маркетинг у фармації»
professional training
lecture
future masters of pharmacy
«Management and marketing in pharmacy»
УДК: 378.04:615.1+378.147.091.32
ISSN: 2519-8254 (print)
2616-6747 (online)
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22063
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра хімії



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.