Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22343
Назва: Multidisciplinary integration, educative and scientific activity uniting at physiology, laboratory and clinical diagnostics lessons
Автори: Tkachenko, O.
Khairddine, H.
Moukrish, M. A.
Ткаченко, Олена Вікторівна
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Tkachenko O. Multidisciplinary integration, educative and scientific activity uniting at physiology, laboratory and clinical diagnostics lessons / O. Tkachenko, H. Khairddine, M. A. Moukrish // Proceedings of the X International Scientific and Practical Conference “Trends and prospects for the development of modern education”, Munich, Germany (November 20-22, 2023). – Munich, 2023. – P.254–256.
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to the question about essentiality to take typological aspects into consideration during studying the blood system physiology, laboratory and clinical diagnostics at the lessons in part with the International faculty students. The authors present the example of this while reviewing the data about neutropenia in various countries. Also they emphasize to essentiality of multidisciplinary integration between Physiology, Laboratory and Clinical Diagnostics, theoretical and applied academic disciplines as well as educative and scientific activity of the students.
Ключові слова: physiology
laboratory and clinical diagnostics
multidisciplinary integration
International students
typological aspects
neutrophils
neutropenia
educative and scientific activity integration
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22343
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
multidisciplinary_ integration.PDF472,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.