Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22353
Назва: Роль мотивації у самоосвіті та професійному вдосконаленні лікаря
Автори: Пустовойт, Ганна Леонідівна
Ярмола, Тетяна Іванівна
Кострікова, Юлія Анатоліївна
Гуцаленко, Ольга Олексіївна
Дата публікації: лис-2023
Видавець: International scientific uniti
Бібліографічний опис: Роль мотивації у самоосвіті та професійному вдосконаленні лікаря / Г. Л. Пустовойт, Т. І. Ярмола, Ю. А. Кострікова, О. О. Гуцаленко // The collection of abstracts ІI international scientific and practical conference «Modern Approaches to Problem Solving in Science and Technology», Warsaw, Poland, November 15–17, 2023. – Warsaw, 2023. – С. 316–318.
Короткий огляд (реферат): З 1 січня 2020 року в Україні безперервний професійний розвиток лікарів став обов’язковим. Тому самоосвіта лікаря складає значущу частину професійної діяльності, що не припиняється навіть за межами клініки. Передбачається, що мотивація спеціалістів до системного навчання повинна досягатися за рахунок можливості дискретного навчання шляхом етапного засвоєння учбового матеріалу та практичних навичок
Ключові слова: самоосвіта
професійне вдосконалення лікаря
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22353
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_role_of_motivation_in_self_education.pdf11,39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.