Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22422
Назва: Предметно-мовне інтегроване навчання під час викладання української мови як іноземної за професійним спрямуванням
Автори: Лещенко, Тетяна Олександрівна
Шевченко, Олена Миколаївна
Дата публікації: 2023
Видавець: Запоріжжя : ЗДМФУ
Бібліографічний опис: Лещенко Т. О. Предметно-мовне інтегроване навчання під час викладання української мови як іноземної за професійним спрямуванням / Т. О. Лещенко, О. М. Шевченко // Актуальні питання лінгводидактики: традиції та новаторство : зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. – Запоріжжя : ЗДМФУБ, 2023. – С. 43–46.
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі розвитку вищої освіти інтерес до вивчення української мови як іноземної за професійним спрямуванням як ніколи великий, так як сьогодні відбуваються тенденції до взаємодії фахівців різних профілів у підготовці іноземних здобувачів освіти. Однією з ключових вимог до підготовки фахівців є оволодіння українською мовою спеціальності. Це завдання не може бути вирішено без перегляду змісту навчання української мови як іноземної за професійним спрямуванням з метою встановлення більш тісного зв’язку між мовою та предметами за фахом [1; 2]. Актуальність предметно-мовного інтегрованого навчання полягає в тому, що іноземні здобувачі освіти мають не просто отримувати знання з окремих дисциплін, а вміти користуватися в інтегрованому зв’язку апаратом кожної дисципліни, що в свою чергу сприятиме активізації їх пізнавальної та професійної діяльності. Це дасть змогу іноземним здобувачам освіти відпрацьовувати теоретичні основи предмета, виконуючи завдання з української мови як іноземної за професійним спрямуванням відповідно до професійної спрямованості і, отже – розвивати професійні якості. Також, це є одним із стимулів підвищення ефективності навчання та інтересу здобувачів до вивчення української мови як іноземної за професійним спрямуванням зокрема. Метою статті є з’ясування основних характерологічних рис предметно-мовного інтегрованого навчання української мови як іноземної за професійним спрямуванням, його переваг у формуванні в іноземних здобувачів освіти медичних університетів навичок фахової комунікації.
Ключові слова: українська мова як іноземна
предметно-мовне навчання
фахові знання
загальномовні компетенції
УДК: 81+37/026] (043.2)
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22422
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Subject_language_integrated_teaching_of_the_ukrainian_language_as_a_foreign_language.pdf237,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.