Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22498
Назва: Впровадження штучного інтелекту у навчальні програми як засіб покращення чи погіршення української освіти?
Інші назви: Introduction of artificial intelligence in educational programs as a means of improvement or deterioration of Ukrainian education?
Автори: Філіппова, Лариса Валеріївна
Шевченко, Олена Миколаївна
Шульга, Наталія Володимирівна
Дата публікації: 2023
Видавець: Futurity Research Publishing
Бібліографічний опис: Філіппова Л. В. Впровадження штучного інтелекту у навчальні програми як засіб покращення чи погіршення української освіти? / Л. В. Філіппова, О. М. Шевченко, Шульга Н. В. // The materials of the International conference 3 «Global Innovations and Collaborative Solutions in Contemporary Science». – 2023. – P. 47-50.
Короткий огляд (реферат): The purpose of the study was to analyze the impact of the use of artificial intelligence on the educational process, to identify the main challenges and prospects. The methods of comparison, analysis and generalization were used to conduct the research. The implementation of artificial intelligence in educational programs can be effective and useful for both teachers and learners with different levels of knowledge and abilities and individual needs. Artificial intelligence can help create personalized learning programs and facilitate effective monitoring of the progress of learners. However, issues such as data privacy and ethical issues. // Технології штучного інтелекту мають великий потенціал у покращенні освітнього процесу в цілому. Використання штучного інтелекту є корисним для всіх здобувачів освіти із різними рівнями здібностей та індивідуальними потребами. Проте важливо бути уважними до потенційних етичних проблем і порушень приватності даних, які можуть виникати при використанні штучного інтелекту. Окрім того, варто розуміти, що технології штучного інтелекту не можуть повністю замінити людське спілкування та роль викладача у навчальному процесі. Вони є лише доповненням для підвищення ефективності навчання у різних закладах освіти.
У сучасному освітньому просторі спостерігається зростання використання інформаційних і комунікативних технологій, що суттєво впливає на темп здобуття необхідної інформації і перетворює характер навчання на більш інтерактивний. Технологічний потенціал інформаційнокомунікативного середовища розглядається як основний напрямок розвитку в усіх сферах людської діяльності, включаючи освіту. Суспільство стає все більш залежним від готових продуктів штучного інтелекту (ШІ). Проте варто розуміти, що активне впровадження таких технологій може мати як переваги, так і недоліки, які необхідно враховувати для збереження високого рівня якості української освіти.
Ключові слова: innovations in education
quality of educational services
digitalization
artificial intelligence technologies
advantages and disadvantages
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22498
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Introduction_of_artificial_intelligence_in_educational_programs.pdf263,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.