Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22520
Назва: Актуальні методи навчання у дистанційному форматі спілкування
Інші назви: Актуальные методы обучения в дистанционном формате общения
Current teaching methods in distance communication
Автори: Павленкова, Оксана Сергіївна
Каськова, Людмила Федорівна
Амосова, Людмила Іванівна
Янко, Наталія Валентинівна
Садовські, Марина Олександрівна
Павленкова, Оксана Сергеевна
Каськова, Людмила Фёдоровна
Амосова, Людмила Ивановна
Янко, Наталья Валентиновна
Садовски, Марина Александровна
Pavlenkova, O. S.
Kaskova, L. F.
Amosova, L. I.
Yanko, N. V.
Sadovski, M. O.
Дата публікації: 2023
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Актуальні методи навчання у дистанційному форматі спілкування / О. С. Павленкова, Л. Ф. Каськова, Л. І. Амосова, Н. В. Янко, М. О. Садовські // Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. – 2023. – Т. 23, Вип. 4 (84). – С. 281–283.
Короткий огляд (реферат): Натепер формат дистанційного навчання, на жаль, залишається актуальним. Головна мета цієї форми навчання – забезпечити безпечне навчальне та робоче середовище для всіх учасників освітнього процесу. У форматі дистанційного навчання подача матеріалу може бути як асинхронною (здобувачі працюють над матеріалом у довільному порядку, без участі викладача) так і синхронною (у режимі реального часу). До асинхронних форматів належать інструменти Google, сайти (розробка власного сайту на відповідній платформі), навчальні платформи (Нова школа, Matific), запис навчальних матеріалів (відеоуроки, відеоінструкції), онлайн-тести (Google Форми, LearningApps ClassTimе), інтерактивні дошки (Padlet), проєктна діяльність студентів (Google Презентації), квізи (Kahoot, myQuiz, Quiziz) та багато інших форм навчання. Враховуючи сучасні обставини, і, як наслідок, незаплановане дистанційне навчання, викладачі працюють на випередження й заздалегідь створюють чати зі студентами. Робота через месенджери зменшує витрату часу на зв'язок, чати використовують для інформування про домашнє завдання, а також для консультацій зі здобувачами чи опитувань, тобто планування синхронного навчання. У синхронному режимі можна використовувати різні засоби подання матеріалу. Найрозповсюдженіший спосіб комунікації в дистанційних умовах – це відео конференції, організувати які можна за допомогою таких платформ, як Meet, Zoom, Discord, Skype і FreeConferenceCall. Зустрічі організовуються за допомогою заздалегідь створених посилань або QR-кодів. Цей формат також можна використовувати для онлайн-дискусій, онлайн-голосувань та онлайн-консультацій. Довгі й нудні он-лайн уроки – не найкращий спосіб навчати. Тому, викладачі мають використовувати й комбінувати різні методи навчання, щоб допомогти здобувачам ефективно вчитися. Сучасні методи, гаджети й програми дозволяють наблизити рівень он-лайн навчання до живого спілкування зі студентами
На сегодняшний день формат дистанционного обучения, к сожалению, остается актуальным. Главная цель этой формы обучения – обеспечить безопасную учебную и рабочую среду для всех участников образовательного процесса. В формате дистанционного обучения подача материала может быть как асинхронной (соискатели работают над материалом в произвольном порядке, без участия преподавателя) так и синхронной (в режиме реального времени). К асинхронным форматам относятся инструменты Google, сайты (разработка собственного сайта на соответствующей платформе), обучающие платформы (Новая школа, Matific), запись обучающих материалов (видеоуроки, видеоинструкции), онлайн-тесты (Google Формы, LearningApps ClassTimе), интерактивные доски (Padlet), проектная деятельность студентов (Google Презентации), квизы (Kahoot, myQuiz, Quiziz) и многие другие формы обучения. Учитывая современные обстоятельства, и, как следствие, незапланированное дистанционное обучение, преподаватели работают на опережение и заранее создают чаты со студентами. Работа через мессенджеры уменьшает расход времени на связь. Чаты используют для информирования о домашнем задании, а также для консультаций соискателей или опросов, то есть планирование синхронного обучения. В синхронном режиме можно использовать различные средства представления материала. Самый распространенный способ коммуникации в дистанционных условие – это видеоконференции, организовать которые можно с помощью таких платформ, как Meet, Zoom, Discord, Skype и FreeConferenceCall. Встречи организуются с помощью заранее созданных ссылок или QR-кодов. Этот формат также можно использовать для онлайн- дискуссий, онлайн-голосований и онлайн-консультаций. Длинные и скучные он-лайн уроки – не лучший способ учить. Поэтому преподаватели должны использовать и комбинировать различные методы обучения, чтобы помочь соискателям эффективно учиться. Современные методы, гаджеты и программы разрешают приблизить уровень он-лайн обучения к живому общению со студентами.
Currently, the distance learning format is of great relevance. The primary objective of this mode of education is to establish a secure learning and working environment for all participants in the educational process. Within the distance learning framework, material delivery can take on either an asynchronous approach (where students engage with the material independently, without direct teacher involvement) or a synchronous one (in real-time). Asynchronous formats encompass a range of tools and platforms such as Google tools, website creation (using appropriate platforms), educational platforms (New School, Matific), recordings of educational material (video lessons, video instructions), online tests (Google Forms, LearningApps, ClassTime), interactive whiteboards (Padlet), student project activities (Google Presentations), quizzes (Kahoot, myQuiz, Quiziz), and various other forms of interactive learning. Given the current circumstances and the unexpected shift to distance learning, teachers proactively engage in planning and creating chat spaces with students. Utilizing messengers streamlines communication, with chats serving as a platform for sharing homework updates, providing consultations to applicants, and conducting surveys – essentially, planning synchronous training. In the synchronous mode, various means are employed for presenting material. Video conferences, facilitated through platforms like Meet, Zoom, Discord, Skype, and FreeConferenceCall, are the most prevalent communication method in remote conditions. Meetings are arranged using pre-established links or QR codes. This format is versatile, extending its use to online discussions, voting, and consultations. Long and boring online lessons are not the best way to teach. Therefore, teachers should use and combine different teaching methods to help learners learn effectively. Modern methods, gadgets and programs make it possible to bring the level of online learning closer to live communication with students.
Ключові слова: здобувач освіти
викладач
дистанційне навчання
он-лайн
метод
соискатель образования
преподаватель
дистанционное обучение
он-лайн
метод
education applicant
teacher
distance learning
online
method
УДК: 378.147
ISSN: 2077-1096 (print)
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22520
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра дитячої терапевтичної стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aktualni_metody_navchannya_u_dystantsiynomu_formati_spilkuvannya.pdf321,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.