Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22602
Назва: Differences in psychological adaptation, predictors and features of psychological and social maladjustment formation in foreign students of medical institutions of higher education in Ukraine
Інші назви: Відмінності психологічної адаптації, предиктори та особливості формування психосоціальної дезадаптації у іноземних студентів медичних закладів вищої освіти України
Автори: Borysenko, V. V.
Herasymenko, L. O.
Isakov, R. I.
Fysun, Yu. O.
Kydon, P. V.
Shynder, V. V.
Kazakov, O. A.
Борисенко, Володимир Васильович
Герасименко, Лариса Олександрівна
Ісаков, Рустам Ісроїлович
Фисун, Юрій Олександрович
Кидонь, Павло Володимирович
Шиндер, Вячеслав Володимирович
Казаков, Олексій Анатолійович
Дата публікації: 2023
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Differences in psychological adaptation, predictors and features of psychological and social maladjustment formation in foreign students of medical institutions of higher education in Ukraine / V. V. Borysenko, R. I. Isakov, L. O. Herasymenko [et al.] // Світ медицини та біології. – 2023. – № 4 (86). – P. 24–29.
Короткий огляд (реферат): The psychological adaptation of international students to a Ukrainian higher medical school depends on individual and group factors, motivational and background characteristics, cognitive, information-cognitive and gnostic factors, interpersonal relations in international study groups, and the formation of psychosocial maladaptation in foreign students indicates the need to create forms and methods of a differentiated approach to the personality of each student. The study describes the psychological differences in adaptive mechanisms among international students, the presence and severity of psychosocial maladjustment in various areas, and the factors shaping its development. It is shown that the education of international students in medical higher education institutions contributes to integrating domestic medical schools into the global intellectual space and, therefore, stimulates the development of medical science and practice in the country.
Психологічна адаптація іноземних студентів до медичної української вищої медичної школи залежить від: індивідуальних і групових факторів, мотиваційно-фонових характеристик, когнітивних, інформаційно-пізнавальних і гностичних факторів, міжособистісних відносин у міжнаціональних навчальних групах, а формування психосоціальної дезадаптації у студентів-іноземців свідчить про необхідність створення форм і методів диференційованого підходу до особистості кожного студента. У статті описано психологічні відмінності адаптивних механізмів серед студентів-іноземців, наявність та вираженість психосоціальної дезадаптації у різноманітних сферах та чинники формування її розвитку. Показано, що навчання іноземних студентів в медичних ЗВО сприяє інтеграції вітчизняних медичних шкіл у світовий інтелектуальний простір і, отже, стимулює розвиток медичної науки і практики в країні.
Ключові слова: international students
psychological adaptation
psychological adaptation
psychosocial maladjustment
adaptation disorders
іноземні студенти
психологічна адаптація
психосоціальна дезадаптація
розлади адаптації
УДК: 159.922+616.89-008.48-07]:378.6:61-054.6-057.875(477)
ISSN: 2079-8334
DOI: 10.26724/2079-8334-2023-4-86-24-29
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22602
Розташовується у зібраннях:Світ медицини та біології, № 4 (86)
Наукові праці. Кафедра психіатрії, наркології та медичної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Differences_in_psychological_adaptation.pdf293,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.