Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22628
Назва: Методичні аспекти використання віртуальних інтерактивних платформ в організації навчального процесу у вищій школі
Інші назви: Methodological aspects of using virtual interactive resources in organizing the educational process in higher education
Автори: Ісичко, Людмила Володимирівна
Лобач, Наталія Вячеславівна
Саєнко, Марина Сергіївна
Isychko, L.
Lobach, N.
Sayenko, M.
Дата публікації: гру-2023
Видавець: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Ісичко Л. Методичні аспекти використання віртуальних інтерактивних платформ в організації навчального процесу у вищій школі / Л. Ісичко, Н. Лобач, М. Саєнко // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники: М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря]. – Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Вип. 69, т. 2. – С. 227–233.
Короткий огляд (реферат): У даній статті проводиться аналіз різних можливостей використання віртуальних інтерактивних платформ, таких як Padlet, Jamboard та Miro, з метою оптимізації навчального процесу в умовах дистанційного навчання та організації двостороннього зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу. Автори висвітлюють та ретельно досліджують поняття "віртуальна інтерактивна дошка", а також надають зіставний аналіз різноманітних віртуальних інтерактивних платформ. Особлива увага в статті приділяється актуальній проблемі викладачів - організації ефективного двостороннього зв'язку між учасниками освітнього процесу в умовах дистанційного навчання. Аргументується, що використання віртуальних інтерактивних платформ, зокрема віртуальних інтерактивних дошок, спроможне вирішити цю проблему. Серед переваг використання віртуальних інтерактивних платформ визначається залучення всіх учасників до спільної діяльності, активізація участі та співпраці викладачів зі здобувачами освіти. Однак у статті також висвітлені певні недоліки використання віртуальних інтерактивних платформ, такі як високі витрати, технічні вимоги та необхідність формування навичок користування ними у всіх учасників освітнього процесу. Автори підкреслюють важливість підготовки педагогічних працівників до використання віртуальних інтерактивних технологій в освітньому процесі. Автори статті закликають до активного розвитку навичок користування віртуальними інтерактивними платформами серед викладачів і вказують, що їх впровадження в навчальний процес сприяє не лише поліпшенню організації дистанційного навчання, але й збагаченню як дистанційного, так і очного навчального процесу вищої освіти. Також автори статті визначають напрямок поточних досліджень, спрямованих на вивчення впливу використання віртуальних інтерактивних платформ на освітній процес.
In this article, an analysis is conducted on various possibilities of utilizing virtual interactive platforms, such as Padlet, Jamboard, and Miro, with the aim of optimizing the educational process in the context of distance learning and facilitating two-way communication among all participants in the educational process. The authors illuminate and thoroughly investigate the concept of a "virtual interactive board" and provide a comparative analysis of diverse virtual interactive platforms. Special attention in the article is given to the contemporary challenge faced by educators - organizing effective two-way communication among participants in the educational process in the conditions of distance learning. The article argues that the use of virtual interactive platforms, particularly virtual interactive boards, can address this challenge. Among the advantages of using virtual interactive boards is the engagement of all participants in joint activities, activation of participation, and collaboration between educators and education seekers. However, the article also highlights certain drawbacks of using virtual interactive platforms, such as high costs, technical requirements, and the need for skill development in all participants of the educational process. The authors emphasize the importance of preparing pedagogical staff for the use of virtual interactive technologies in the educational process. The authors of the article advocate for the active development of skills in using virtual interactive platforms among educators, pointing out that their implementation in the educational process contributes not only to the improvement of distance learning organization but also enriches both distance and face-to-face higher education. Additionally, the authors of the article identify the direction of current research aimed at studying the impact of using virtual interactive platforms on the educational process.
Ключові слова: організація освіти
дистанційна освіта
інтерактивні методи навчання
віртуальна дошка
education organization
distance education
interactive teaching methods
virtual board
УДК: 37.018.43:004:378
ISSN: 2308-4855 (Print)
2308-4863 (Online)
DOI: 10.24919/2308-4863/69-2-37
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22628
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Methodological_aspects_of_using_virtual_interactive_resources.pdf328,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.