Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22815
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іваницька, Тетяна Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Петров, Євген Євгенович | - |
dc.contributor.author | Кузьменко, Наталія Валентинівна | - |
dc.contributor.author | Бурмак, Юрій Григорович | - |
dc.contributor.author | Іваницький, Ігор Валерійович | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-08T06:54:38Z | - |
dc.date.available | 2024-02-08T06:54:38Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Роль медіаграмотності в розвитку компетентностей особистості та реальний стан справ у здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої медичної освіти денної та заочної (дистанційної) форм навчання / Т. А. Іваницька, Є. Є. Петров, Н. В. Кузьменко, Ю. Г. Бурмак, І. В. Іваницький // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VIII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 22–24 листопада 2023 р. – Полтава, 2024. – С. 145–151. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-617-8231-43-9 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22815 | - |
dc.description.abstract | У наш час більшість населення планети Земля має доступ до різноманітних інформаційних ресурсів, зокрема представлених у глобальній мережі, але дуже незначний відсоток користувачів усвідомлено вживає «медіапродукти». Саме медіакомпетентність розвиває вміння професійно-орієнтованого критичного мислення, які допомагають скласти незалежні судження і прийняти компетентні рішення у відповідь на інформацію, передану каналами масової комунікації. Бути медіаграмотним означає бути спроможним знайти те, що шукаєш, вибрати те, що потрібно, й визначити надійність джерела інформації. Для встановлення рівня оволодіння навичками медіаграмотності серед здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 223 «Медсестринство» денної та заочної (дистанційної) форми навчання розроблено анкету з відповідної тематики та проведено опитування здобувачів передвищої медичної освіти. За результами самооцінки респондентів встановлено достатні рівні розуміння терміну медіаграмотності, однак більшість з них не асоціює це поняття із властивістю продукувати і поширювати власну інформацію на основі процесів аналізу й синтезу. Також існують певні відмінності у досліджуваних групах в методиці перевірки достовірності медичної інформації та її джерела, при цьому частина студентів свідомо чи несвідомо ігнорують офіційні сайти для підвищення кваліфікації медичних фахівців та спеціальні бази даних. Отже існує потреба в розширенні переліку компонентів освітньо-професійної програми або збільшення годин вибіркових дисциплін, які стосуються медіаграмотності для того, щоб поліпшити рівень цієї вкрай необхідної компетентності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вид-во "Астрая" | uk_UA |
dc.subject | медіаграмотність | uk_UA |
dc.subject | soft skills | uk_UA |
dc.subject | медіакомпетентність | uk_UA |
dc.subject | передвища освіта | uk_UA |
dc.title | Роль медіаграмотності в розвитку компетентностей особистості та реальний стан справ у здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої медичної освіти денної та заочної (дистанційної) форм навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи Наукові праці. Кафедра пропедевтики внутрішньої медицини Наукові праці. Кафедра педіатрії № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rol_mediahramotnosti_v_rozvytku_kompetentnostei_osobystosti.pdf | 396,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.