Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22815
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІваницька, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorПетров, Євген Євгенович-
dc.contributor.authorКузьменко, Наталія Валентинівна-
dc.contributor.authorБурмак, Юрій Григорович-
dc.contributor.authorІваницький, Ігор Валерійович-
dc.date.accessioned2024-02-08T06:54:38Z-
dc.date.available2024-02-08T06:54:38Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationРоль медіаграмотності в розвитку компетентностей особистості та реальний стан справ у здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої медичної освіти денної та заочної (дистанційної) форм навчання / Т. А. Іваницька, Є. Є. Петров, Н. В. Кузьменко, Ю. Г. Бурмак, І. В. Іваницький // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VIII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 22–24 листопада 2023 р. – Полтава, 2024. – С. 145–151.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-8231-43-9-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22815-
dc.description.abstractУ наш час більшість населення планети Земля має доступ до різноманітних інформаційних ресурсів, зокрема представлених у глобальній мережі, але дуже незначний відсоток користувачів усвідомлено вживає «медіапродукти». Саме медіакомпетентність розвиває вміння професійно-орієнтованого критичного мислення, які допомагають скласти незалежні судження і прийняти компетентні рішення у відповідь на інформацію, передану каналами масової комунікації. Бути медіаграмотним означає бути спроможним знайти те, що шукаєш, вибрати те, що потрібно, й визначити надійність джерела інформації. Для встановлення рівня оволодіння навичками медіаграмотності серед здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 223 «Медсестринство» денної та заочної (дистанційної) форми навчання розроблено анкету з відповідної тематики та проведено опитування здобувачів передвищої медичної освіти. За результами самооцінки респондентів встановлено достатні рівні розуміння терміну медіаграмотності, однак більшість з них не асоціює це поняття із властивістю продукувати і поширювати власну інформацію на основі процесів аналізу й синтезу. Також існують певні відмінності у досліджуваних групах в методиці перевірки достовірності медичної інформації та її джерела, при цьому частина студентів свідомо чи несвідомо ігнорують офіційні сайти для підвищення кваліфікації медичних фахівців та спеціальні бази даних. Отже існує потреба в розширенні переліку компонентів освітньо-професійної програми або збільшення годин вибіркових дисциплін, які стосуються медіаграмотності для того, щоб поліпшити рівень цієї вкрай необхідної компетентності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВид-во "Астрая"uk_UA
dc.subjectмедіаграмотністьuk_UA
dc.subjectsoft skillsuk_UA
dc.subjectмедіакомпетентністьuk_UA
dc.subjectпередвища освітаuk_UA
dc.titleРоль медіаграмотності в розвитку компетентностей особистості та реальний стан справ у здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої медичної освіти денної та заочної (дистанційної) форм навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи
Наукові праці. Кафедра пропедевтики внутрішньої медицини
Наукові праці. Кафедра педіатрії № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rol_mediahramotnosti_v_rozvytku_kompetentnostei_osobystosti.pdf396,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.