Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22815
Title: | Роль медіаграмотності в розвитку компетентностей особистості та реальний стан справ у здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої медичної освіти денної та заочної (дистанційної) форм навчання |
Authors: | Іваницька, Тетяна Анатоліївна Петров, Євген Євгенович Кузьменко, Наталія Валентинівна Бурмак, Юрій Григорович Іваницький, Ігор Валерійович |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Вид-во "Астрая" |
Citation: | Роль медіаграмотності в розвитку компетентностей особистості та реальний стан справ у здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої медичної освіти денної та заочної (дистанційної) форм навчання / Т. А. Іваницька, Є. Є. Петров, Н. В. Кузьменко, Ю. Г. Бурмак, І. В. Іваницький // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VIII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 22–24 листопада 2023 р. – Полтава, 2024. – С. 145–151. |
Abstract: | У наш час більшість населення планети Земля має доступ до різноманітних інформаційних ресурсів, зокрема представлених у глобальній мережі, але дуже незначний відсоток користувачів усвідомлено вживає «медіапродукти». Саме медіакомпетентність розвиває вміння професійно-орієнтованого критичного мислення, які допомагають скласти незалежні судження і прийняти компетентні рішення у відповідь на інформацію, передану каналами масової комунікації. Бути медіаграмотним означає бути спроможним знайти те, що шукаєш, вибрати те, що потрібно, й визначити надійність джерела інформації. Для встановлення рівня оволодіння навичками медіаграмотності серед здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 223 «Медсестринство» денної та заочної (дистанційної) форми навчання розроблено анкету з відповідної тематики та проведено опитування здобувачів передвищої медичної освіти. За результами самооцінки респондентів встановлено достатні рівні розуміння терміну медіаграмотності, однак більшість з них не асоціює це поняття із властивістю продукувати і поширювати власну інформацію на основі процесів аналізу й синтезу. Також існують певні відмінності у досліджуваних групах в методиці перевірки достовірності медичної інформації та її джерела, при цьому частина студентів свідомо чи несвідомо ігнорують офіційні сайти для підвищення кваліфікації медичних фахівців та спеціальні бази даних. Отже існує потреба в розширенні переліку компонентів освітньо-професійної програми або збільшення годин вибіркових дисциплін, які стосуються медіаграмотності для того, щоб поліпшити рівень цієї вкрай необхідної компетентності. |
Keywords: | медіаграмотність soft skills медіакомпетентність передвища освіта |
ISBN: | 978-617-8231-43-9 |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22815 |
Appears in Collections: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи Наукові праці. Кафедра пропедевтики внутрішньої медицини Наукові праці. Кафедра педіатрії № 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Rol_mediahramotnosti_v_rozvytku_kompetentnostei_osobystosti.pdf | 396,76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.