Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22818
Назва: Сучасні підходи до організації підготовки майбутнього фахівця на кафедрі патологічної анатомії та судової медицини
Автори: Ройко, Наталія Віталіївна
Филенко, Борис Миколайович
Старченко, Іван Іванович
Черняк, Валентина Володимирівна
Проскурня, Сергій Анатолійович
Дата публікації: 2024
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Сучасні підходи до організації підготовки майбутнього фахівця на кафедрі патологічної анатомії та судової медицини / Н. В. Ройко, Б. М. Филенко, І. І. Старченко [та ін.] // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VIII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 22–24 листопада 2023 р. – Полтава, 2024. – С. 330–335.
Короткий огляд (реферат): Підготовка та виховання кваліфікованого компетентного фахівця передбачає комплексну організацію освітньо-виховного процесу у закладі вищої освіти в цілому та в рамках вивчення окремих дисциплін. Величезне значення має створення навчального середовища, яке включає злагоджену командну роботу професорсько-викладацького складу, створення конструктивної атмосфери на заняттях, мотивацію студентів до вивчення матеріалу занять, використання програми навчання, що відповідає сучасним вимогам та оновлюється відповідно до сучасних здобутків педагогічних та медичних наук. Велику роль грає індивідуалізація навчання та виховання особистості, що володіє прагненням та можливостями до самоосвіти та самовдосконалення. Важливим аспектом підготовки фахівця на кафедрі патологічної анатомії та судової медицини є створення та розвиток навичок морфологічної діагностики патологічних процесів з подальшою оцінкою етіології та патогенезу, а також можливих наслідків.
Training and education of a qualified competent specialist involves a comprehensive organization of the educational process in a higher education institution as a whole and within the framework of studying individual disciplines. Of great importance is the creation of a learning environment that includes coordinated teamwork of the teaching staff, creation of a constructive atmosphere in the classroom, motivation of students to study the classroom material, use of a curriculum that meets modern requirements and is updated in accordance with the latest achievements of pedagogical and medical sciences. The individualization of education and upbringing of a personality with the desire and ability to self-education and selfimprovement plays an important role. An important aspect of training a specialist at the Department of Pathological Anatomy and Forensic Medicine is the creation and development of skills in morphological diagnosis of pathological processes with further assessment of etiology and pathogenesis, as well as possible consequences.
Ключові слова: освітньо-виховний процес
фахівець
особистість
комплексний підхід
компетенції
навчальне середовище
educational process
specialist
personality
integrated approach
competencies
learning environment
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22818
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи
Наукові праці. Кафедра патологічної анатомії та судової медицини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
organizaciya_pidgotovky1.pdf160,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.