Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2282
Title: Шляхи вдосконалення навчального процесу під час вивчення дитячої терапевтичної стоматології
Other Titles: Пути совершенствования учебного процесса во время изучения детской терапевтической стоматологии
Ways to improve the learning process while studying children's therapeutic dentistry
Authors: Хміль, Олена Всеволодівна
Хмиль, Елена Всеволодовна
Khmil, E. V.
Хміль, Дмитро Олександрович
Хмиль, Дмитрий Александрович
Khmil, D. O.
Issue Date: 2016
Publisher: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Citation: Хміль О. В. Методи організації самостійної роботи в сучасному навчанні студентів / О. В. Хміль, Д. О. Хміль / Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня 2016 р. – Полтава, 2016. – С. 236–237.
Abstract: У статті окреслюються шляхи удосконалення навчального процесу та підвищення якості викладання дитячої терапевтичної стоматології у вищому медичному навчальному закладі; В статье определены пути совершенствования учебного процесса и способы повышения качества преподавания детской терапевтической стоматологии в высшем медицинском учебном заведении; The article outlines ways of improving the educational process and ways to improve the quality of teaching children's therapeutic dentistry in a higher medical school.
Keywords: методи навчання
удосконалення навчального процесу
навчальний матеріал
професійна підготовка
методы обучения
совершенствование учебного процесса
учебный материал
профессиональная подготовка
teaching methods
improvement of educational process
educational material
vocational training
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2282
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра дитячої терапевтичної стоматології
Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
shudn.pdf237,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.