Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22869
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZhukova, M. Yu.-
dc.contributor.authorTkachenko, O. V.-
dc.contributor.authorЖукова, Марина Юріївна-
dc.contributor.authorТкаченко, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-02-12T06:58:44Z-
dc.date.available2024-02-12T06:58:44Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationZhukova M. Yu. Some approaches of pedagogical process in qualified medical specialists preparing / M. Yu. Zhukova, O. V. Tkachenko // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VIII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 22–24 листопада 2023 р. – Полтава, 2024. – С. 134–137.uk_UA
dc.identifier.otherUDC: 378.6:61.091-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22869-
dc.description.abstractАвтори наголошують на необхiдностi говорити про найрозповсюдженi патологiчнi стани, за даними ВОЗ, на заняттях як на теоретичних, так i на клiнiчних кафедрах, щоб бути в змозi забезпечити швидшi та найефективнiшi профiлактику та лiкування. Вони також придiляють увагу доцiльностi поєднувати наукову та педагогiчну дiяльнiсть пiд час аудиторноï та позааудиторноï дiяльностi, щоб мотивувавти студентiв набувати глибшi теоретичнi знання, тому, що вони можуть бачити ïх беспосереднє застосування у своïй професiйнiй дiяльностi; це э також важливим, тому що Киïвський Крок-Центр почав давати зовсiм новi питання на лiцензований iспит. Автори описують питання, з якими вони мають справу на заняттях вiдносно найрозповсюдженiших патологiчних станiв, зокрема, на базi наукових даних, отриманих викладачами кафедри фiзiологiï окремо та разом зi студентами студентськоï науковоï групи. Також вони вiдмiчають необхiднiсть використовувати окремi пiдходи пiд час навчання iноземних пошукувачiв.uk_UA
dc.description.abstractThe authors emphasize on essentiality to speak about the most widely-distributed pathological conditions by WHO at the lessons both at theoretical and clinical chairs to be able to provide faster and the most effective prevention and treatment. They also pay attention to expedience to unite scientific and educative activity during the curricular and extra-curricular activity to motivate the students to acquire deeper theoretical knowledge because they can see their direct applying in their professional activity; it is also very important because Krok-1 Kiyev Center started giving a new questions at all to the license exam. The authors describe the questions they deal to the lessons concerning the most widely-distributed pathological conditions particularly on the base of scientific data received by Physiology department tutors separately and together with the students of the students' scientific group. Also they mention essentiality to use separate approaches while teaching the International applicants.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectструктура захворюваностiuk_UA
dc.subjectфiзiологiяuk_UA
dc.subjectпедагогiкаuk_UA
dc.subjectмедицинаuk_UA
dc.subjectноземнi студентиuk_UA
dc.subjectmorbidity structureuk_UA
dc.subjectphysiologyuk_UA
dc.subjectpedagogyuk_UA
dc.subjectmedicineuk_UA
dc.subjectinternational studentsuk_UA
dc.titleSome approaches of pedagogical process in qualified medical specialists preparinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи
Наукові праці. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
morbidity_structure_1.pdf337,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.