Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23011
Title: Повертаючись до доповіді Абрахама Флекснера: «Уроки історії» для медичної освіти
Authors: Ждан, Вячеслав Миколайович
Дворник, Валентин Миколайович
Аветіков, Давид Соломонович
Бєляєва, Олена Миколаївна
Issue Date: 2024
Publisher: Полтавський державний медичний університет
Citation: Повертаючись до доповіді Абрахама Флекснера: «Уроки історії» для медичної освіти / В. М. Ждан, В. М. Дворник, Д. С. Авєтіков, О. М. Бєляєва / Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VIII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 22–24 листопада 2023 р. – Полтава, 2024. – С. 3–8.
Abstract: Розглянуто ключові аспекти доповіді Абрахама Флекснера (1910), що стала «пусковим механізмом» докорінного реформування медичної освіти в США. Наголошується, що рецепція передового європейського, німецького, зокрема, досвіду, інтеграція наукових досліджень і клінічної практики в американську медичну освіту,виведення з ринку медичної освіти не доброчесних приватних провайдерів, які надавали неякісні освітні послуги, розглядаючи медичні школи як джерело прибутків, стандартизація вимог до ліцензування, кардинальний перегляд освітніх програм забезпечили належний рівень підготовки американських лікарів. У висновках зазначається, що більшість рекомендацій і роздумів, викладених у доповіді Абрахама Флекснера, не лише відіграли одну з першорядних ролей у процесі реформування медичної освіти в США, а й наразі залишаються актуальними та підтверджують, що реальне реформування цієї галузі єболючим процесом, який потребує урахування багатьох соціальних та економічних чинників і прийняття об’єктивних виважених рішень, спрямованих на реальне покращення медичної освіти та надання медичних послуг.
The key aspects of Abraham Flexner's report (1910), which became the «starting mechanism» for the fundamental reform of medical education in the USA, have been considered. The paper emphasizes that the reception of advanced European, German, in particular, experience, the integration of scientific research and clinical practice into American medical education, the withdrawal from the market of medical education of dishonest private providers who provided low-quality educational services, considering medical schools as a source of profits, the standardization of requirements for licensing, a radical revision of educational programs ensured the proper level of training of American physicians. In the conclusions, it has been noted that most of the recommendations and reflections presented in Abraham Flexner's report not only played one of the primary roles in the process of reforming medical education in the USA, but also remain relevant today and confirm that the real reform of this field is a painful process that requires taking into account many social and economic factors and making objective balanced decisions aimed at real improvement of medical education and provision of medical services.
Keywords: медична освіта в США
доповідь Абрахама Флекснера
реформування
вища медична школа
medical education in the USA
Abraham Flexner's report
reformation
higher medical education
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23011
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії
Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи
Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
povertajuchys_do_dopovіdi.pdf262,94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.