Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23045
Назва: | Visual resources in dentistry commercial advertisement targeting dentists as consumers |
Автори: | Kostenko, V. H. Barkovska, A. D. Костенко, Вікторія Геннадіївна Барковська, А. Д. |
Дата публікації: | 2024 |
Видавець: | Полтавський державний медичний університет |
Бібліографічний опис: | Kostenko V. H. Visual resources in dentistry commercial advertisement targeting dentists as consumers / V. H. Kostenko, A. D. Barkovska // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VIII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 22–24 листопада 2023 р. – Полтава, 2024. – С. 194–198. |
Короткий огляд (реферат): | Visual elements have become indispensable in dental advertisements, with images,
typography, and logos playing vital roles as rhetorical devices. These visuals expedite decision making by offering a quick, comprehensive overview of products and services, fostering trust and
professionalism among dental practitioners. Verbal information and numerical data are
complemented by visual resources in approximately 96% of the advertisements, where
typographical features are strategically used to draw attention to critical information. Logos,
serving as self-mention metadiscourse devices for manufacturers, contribute to brand
recognition and identity. Visual elements are integral to dental commercial advertisements
targeting dental professionals, offering both aesthetic appeal and semantic depth. Візуальні елементи стали незамінними в стоматологічній рекламі, а зображення, типографіка та логотипи відіграють життєво важливу роль як риторичні засоби. Ці візуальні елементи сприяють швидкому прийняттю рішень, пропонуючи всебічний огляд продуктів і послуг та підкреслюючи їхні незаперечні переваги. Вербальна інформація та цифрові дані доповнюються візуальними ресурсами приблизно в 96% проаналізованих рекламних повідомлень. Візуальні ресурси включають типографіку (колір, тип і розмір шрифту, тощо), зображення рекламованого продукта, ретнген- зображення, які використовуються для привернення уваги до критично важливої інформації. Логотипи, слугуючи метадискурсивними засобами самозгадування для виробників, сприяють впізнаваності та зростанню ідентичності бренду. Візуальні елементи є невід'ємною частиною комерційної реклами стоматологічних товарів, орієнтованої на професіоналів, і надають повідомленню естетичної привабливості та смислової глибини. |
Ключові слова: | visual resources rhetoric devices persuasiveness argumentation print advertisement візуальні ресурси риторичні прийоми аргументація переконливість друкована реклама |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23045 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
visual_resources_in_dentistry_commercial_advertisement_targeting_dentists_as_consumers .pdf | 328,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.