Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23056
Назва: Смисложиттєві орієнтації в системі факторів професійного вигорання викладачів вищої школи
Інші назви: Meaningful orientations in the system of professional burnout factors of high school teachers
Автори: Каськова, Людмила Федорівна
Моргун, Наталія Анатоліївна
Kaskova, L.
Morhun, N.
Дата публікації: 2024
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
Бібліографічний опис: Каськова Л. Ф. Смисложиттєві орієнтації в системі факторів професійного вигорання викладачів вищої школи / Л. Ф. Каськова, Н. А. Моргун // Психологія і особистість. – 2024. – № 1 (25). – С. 239–249.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено результати теоретичного та емпіричного вивчення показників смисложиттєвих орієнтацій в системі факторів професійного вигорання викладачів закладів вищої освіти.Представлено результати теоретичного аналізу феномену професійного вигорання викладачів закладів вищої освіти, системи чинників їх виникнення. Описано методики дослідження та характеристики вибірки.Проаналізовано показники загального рівня та компонентів професійного вигорання викладачів закладів вищої освіти із різним рівнем осмисленості життя, окреслено зв'язок між рівнем осмисленості життя та характеристиками професійного вигорання педагогів.
The article presents the results of a theoretical and empirical study of meaningful life orientations indicators f in the system of teacher’s of higher education institutions professional burnout factors.The results of the teacher’s of higher education institutions pro fessional burnout phenomenon theoretical analysis, the system of factors of it’s occurrence are presented. Research methods and sample characteristics are described.The indicators of the general level and components of professional burnout of teachers of higher education institutions with different levels of meaningfulness of life are analyzed. The relationship between the level of meaningfulness of life and the characteristics of professional burnout of teachers is outlined.
Ключові слова: професійне вигорання
викладачі закладів вищої освіти
професійне вигорання викладачів закладів вищої освіти
чинники професійного вигорання викладачів вишів
professional burnout
teachers of higher education institutions
professional burnout of higher education institutions teachers
factors of professional burnout of higher education teacher
ISSN: 2226-4078
2410-3527
УДК 159.922
DOI: 10.33989/2226-4078.2024.1.298970
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23056
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра дитячої терапевтичної стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Meaningful_orientations.pdf344,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.