Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23095
Назва: Змішане навчання у системі медичної освіти в умовах воєнного часу в Україні: підходи та методи
Автори: Zhukova, M. Yu.
Tkachenko, O. V.
Kokovska, O. V.
Mishchenko, I. V.
Жукова, Марина Юріївна
Ткаченко, Олена Вікторівна
Коковська, Оксана Валеріївна
Міщенко, Ігор Віталійович
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Змішане навчання у системі медичної освіти в умовах воєнного часу в Україні: підходи та методи / М. Yu. Жукова, О. V. Ткаченко, О. V. Коковська, І. V. Мiщенко // Health & education. – 2023. – № 4. – P. 257–261.
Короткий огляд (реферат): The experience of organizing and implementing the pedagogical process in the system of higher medical education in wartime conditions in Ukraine has not yet been summarized and analyzed. The extreme conditions of that time affected the system of higher medical education as a whole, and also gave a significant impetus to the promotion and development of various forms and technologies of education. It is clear that new forms, methods and approaches of educational activities must meet, if not all, then most of the challenges that have arisen both for seekers of higher education and for teachers today. Since education in institutions of higher medical education requires students to acquire not only deep theoretical knowledge of medical disciplines, but also, at the same time, certain practical skills, medical education is one of the few that cannot be obtained in absentia. In this regard, there is a need to find ways and means of integrating new learning formats into the educational process, which would be safe, sustainable and equipped for all kinds of unexpected scenarios in the future, as well as thanks to which students of education would be able to master all the necessary competencies. The article examines the problems of using different models of organization of education in medical institutions of higher education in modern conditions, their advantages and disadvantages. The article discusses blended learning as one of the trends of the modern system of higher education, the relevance of which will grow in medical universities and the need for its widespread implementation is already obvious. The role of blended learning as an integration of traditional and distance learning and its significance in modern wartime conditions is emphasized, as well as the need for a teacher of a medical higher medical institution to master modern information, communication and educational technologies. Conclusions were made regarding the effectiveness of using this approach and the available opportunity to obtain high-quality higher medical education in today’s conditions
Досвід організації та реалізації педагогічного процесу у системі вищої медичної освіти в умовах воєнного часу в Україні ще не узагальнено та не проаналізовано. Екстремальні умови цього часу вплинули на систему вищої медичної освіти загалом, а також дали істотний поштовх просуванню та розвитку різних форм і технологій освіти. Зрозуміло, що новi форми, методи та пiдходи освiтньоï дiяльностi повиннi вiдповiдати якщо не всiм, то бiльшостi викликiв, якi постали нині як перед здобувачами вищоï освiти, так і перед викладачами.Оскільки освіта в закладах вищої медичної освіти передбачає оволодіння студентами не тільки глибокими теоретичними знаннями з медичних дисциплін, а й одночасно певними практичними навичками, тому медична освіта – одна з небагатьох, яку не можна отримати заочно. У зв’язку з цим виникає необхідність пошуку способів та засобів інтеграції у навчальний процес нових форматів навчання, якi були б безпечними, стiйкими та обладнаними для всiх видiв неочiкуваних сценарiïв у майбутньому, а також завдяки яким здобувачі освіти змогли б опанувати всі необхідні компетенції. У статті розглядаються проблеми використання різних моделей організації навчання в медичних закладах вищої освіти у сучасних умовах, їх переваги та недоліки. У статті обговорюється змішане навчання як один із трендів сучасної системи вищої освіти, актуальність якого в медичному виші зростатиме і необхідність широкого впровадження якого вже зараз очевидна. Підкреслюється роль змішаного навчання як інтеграції традиційного та дистанційного навчання та його значення у сучасних умовах воєнного часу, а також необхідність оволодіння викладачем вищого медичного закладу освіти сучасними інформаційно-комунікаційними та освітніми технологіями. Зроблено висновки щодо ефективності використання такого підходу та доступної можливостi здобути якісну вищу медичну освіту в умовах сьогодення.
Ключові слова: higher medical education
traditional learning
blended learning
flipped class
вища медична освіта
традиційне навчання
змішане навчання
перевернутий клас
ISSN: (print) 2786-7919
(online) 2786-7927
DOI: https://doi.org/10.32782/health-2023.4.37
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23095
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
blended_ learning.pdf291,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.