Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23103
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГерасименко, Лариса Олександрівна-
dc.contributor.authorІсаков, Рустам Ісроїлович-
dc.contributor.authorHerasymenko, L. O.-
dc.contributor.authorIsakov, R. I.-
dc.date.accessioned2024-03-01T11:44:21Z-
dc.date.available2024-03-01T11:44:21Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГерасименко Л. О. Застосування кейс-методу як інноваційної технології у підготовці здобувачів вищої освіти на кафедрі психіатрії, наркології та медичної психології / Л. О. Герасименко, Р. І. Ісаков // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VIIІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 22–24 листопада 2023 р. – Полтава, 2024. – С. 62–64.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-8231-43-9-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23103-
dc.description.abstractУ сучасному світі найбільш розповсюдженими формами навчальної роботи з впровадження в освітній процес інноваційних процесів та формування ключових професійних компетенцій майбутніх фахівців є застосування різноманітних активних форм та методів навчання. Використання викладачами інноваційних методів у процесі навчання на кафедрі психіатрії, наркології та медичної психології сприяє подоланню стереотипів у викладанні дисциплін, виробленню нових підходів до професійних ситуацій, розвитку творчих, креативних здібностей молоді. Метод кейсів є одним із ефективних та цікавих технологій навчання на кафедрі психіатрії, наркології та медичної психології, що надає змогу засвоювати знання та формує уміння під час активної самостійної діяльності. Результатом застосування кейс-методу є творче оволодіння професійними знаннями, навичками, вміннями та розвиток розумових здібностей, а перевагою - можливість оптимально поєднувати як теоретичні питання та опрацьовувати практичні навички.uk_UA
dc.description.abstractIn the modern world, the most widespread forms of educational work for the introduction of innovative processes into the educational process and the formation of key professional competencies of future specialists are the use of various active forms and methods of training. The use of innovative methods by teachers in the teaching process at the department of psychiatry, narcology, and medical psychology contributes to overcoming stereotypes in the teaching of disciplines, developing new approaches to professional situations, and developing creative, creative abilities of young people. The case method is one of the effective and interesting learning technologies at the Department of Psychiatry, Narcology, and Medical Psychology, which provides an opportunity to acquire knowledge and develop skills during active independent activities. The result of the application of the case method is the creative mastery of professional knowledge, skills, abilities and the development of mental abilities, and the advantage is the opportunity to optimally combine both theoretical issues and work out practical skills.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтава : Астраяuk_UA
dc.subjectкейс-методuk_UA
dc.subjectінноваційні методи навчанняuk_UA
dc.subjectcase methoduk_UA
dc.subjectinnovative teaching methodsuk_UA
dc.titleЗастосування кейс-методу як інноваційної технології у підготовці здобувачів вищої освіти на кафедрі психіатрії, наркології та медичної психологіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи
Наукові праці. Кафедра психіатрії, наркології та медичної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Case_method.pdf7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.