Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23118
Назва: Особливості викладання навчальних дисциплін на клінічних кафедрах при підготовці лікарів-стоматологів
Інші назви: Features of teaching educational disciplines at clinical departments in the training of stomatologist
Автори: Локес, Катерина Петрівна
Аветіков, Давид Соломонович
Яценко, Ігор Володленович
Розколупа, Олександр Олексійович
Lokes, K. P.
Avetikov, D. S.
Yatsenko, I. V.
Rozkolupa, O. O.
Дата публікації: 2021
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Особливості викладання навчальних дисциплін на клінічних кафедрах при підготовці лікарів-стоматологів / К. П. Локес, Д. С. Аветіков, І. В. Яценко, О. О. Розколупа // Вісник проблем біології і медицини. – 2021. – Вип. 4 (162). – С. 227–229.
Короткий огляд (реферат): Підготовка високоерудованих, конкурентоспроможних спеціалістів медичного та стоматологічного профілю, які постійно розвиваються та самовдосконалюються є основною задачею вищих медичних закладів освіти. Для досягнення такої мети необхідний симбіоз викладача та здобувача вищої освіти, за умов взаємної зацікавленості в отриманні результату. Результати досліджень та їх обговорення. Розвиток інтелектуально-творчого потенціалу у здобувачів вищої медичної та стоматологічної освіти проводиться тільки протягом усього багаторічного процесу навчання, що поступово формує потенціал для підготовки високоефективного спеціаліста. Існує значна кількість факторів, що впливають на рівень зацікавленості здобувачів вищої освіти у навчанні. Вони представлені ефективною роботою викладача, вмілим використанням інноваційних технологій навчання, якістю подачі матеріалу, формами, методами та прийомами проведення занять, ставленням викладача до майбутніх спеціалістів. Важливою умовою педагогічної діяльності викладачів вищої медичної школи є формування у здобувачів освіти навичок та умінь вчитися, самостійно відбирати найважливішу та потрібну інформацію. Сутність формування навчальної діяльності полягає у створенні мотивів до освіти, які мають спрямовувати молодь до активного оволодіння знаннями, вміннями, навичками. Найбільш потужним мотивом до оволодіння знаннями є навчальні ситуації, що створюються педагогом, та особистий успіх і самоствердження осіб, що навчаються, які також стимулюються педагогом. Для ефективного навчання на клінічних кафедрах необхідно постійно активізувати пізнавально-навчальну діяльність здобувачів освіти та зосереджувати їх увагу на отриманні необхідних практичних навичок, поступово формуючи самостійність майбутніх лікарів-стоматологів при прийнятті вірних рішень стосовно кожного клінічного випадку. Висновок. Таким чином, підготовка майбутніх лікарів-стоматологів вимагає від професорсько-викладацького складу використання не тільки класичних, а й новітніх, часто інтерактивних, методик проведення практичних занять та постійного самовдосконалення.
Training of highly educated, competitive medical and stomatological specialists who are constantly developing and self-improving is the main task of higher medical educational institutions. To achieve this goal requires a symbiosis of teacher and graduate, given the mutual interest in obtaining results. Research results and their discussion. The development of intellectual and creative potential of applicants for higher medical and stomatological education is carried out only during the long-term learning process, which gradually forms the potential for training a highly effective specialist. There are a number of factors that affect the level of interest of higher education students in learning. They are represented by the effective work of the teacher, the skillful use of innovative learning technologies, the quality of material, forms, methods and techniques of classes, the teacher’s attitude to future professionals. An important condition for the pedagogical activity of teachers of higher medical school is the formation of students’ skills and abilities to learn, independently select the most important and necessary information. The essence of the formation of educational activities is to create motives for education, which should guide young people to actively acquire knowledge, skills and abilities. The most powerful motives for acquiring knowledge are learning situations created by the teacher, and personal success and self-affirmation of learners, which are also stimulated by the teacher. For effective training at clinical departments it is necessary to constantly intensify the cognitive and educational activities of students and focus their attention on obtaining the necessary practical skills, gradually forming the independence of future dentists in making the right decisions for each clinical case. Conclusion. Thus, the training of future dentists requires the teaching staff to use not only classic, but also the latest, often interactive, methods of practical training and continuous self-improvement.
Ключові слова: навчальний процеси
клінічні кафедр
educational process
clinical departments
ISSN: 2077-4214
2523–4110
DOI: 10.29254/2077-4214-2021-4-162-227-229
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23118
Розташовується у зібраннях:Вісник проблем біології і медицини, Випуск 4 (162)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Features_of_teaching_educational_disciplines.pdf159,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.