Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23134
Назва: Роль рефлексiï в професiйнiй освiтi студентiв медичних вищих навчальних закладiв
Інші назви: The role of reflection in the professional education of students of medical higher Educational institutions
Автори: Жукова, Марина Юріївна
Коковська, Оксана Валеріївна
Соколенко, Валентина Миколаївна
Весніна, Людмила Едуардівна
Ткаченко, Олена Вікторівна
Zhukova, M. Yu.
Kokovska, O. V.
Sokolenko, V. M.
Vesnina, L. E.
Tkachenko, O. V.
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Роль рефлексiï в професiйнiй освiтi студентiв медичних вищих навчальних закладiв / М. Ю. Жукова, О. В. Коковська, В. М. Соколенко, Л. Е. Веснiна, О. В. Ткаченко // Вiсник науки та освiти. – 2024. – № 2 (20). – С. 737–749.
Короткий огляд (реферат): Побудова сучасної моделі охорони здоров’я, наближеної до європейських стандартів, потребує певних змін у підходах до якості медичної освіти. Це стосується перш за все підготовки висококваліфікованих спеціалістів ще на додипломному етапі навчання. Ціннісним орієнтиром освіти стає формування в особистості майбутнього фахівця здатності до самоорганізації в навчальній та професійній діяльності, у життєдіяльності, здатності до самозміни та саморозвитку. У статті обґрунтовано роль рефлексії як психологопедагогічної підстави особистісного розвитку студентів у процесі навчальної самостійної діяльності.Під час навчання відбувається професійне становлення здобувачів освіти, яке забезпечує взаємодоповнення всіх інших складових. Дуже важливим у цьому процесі є рефлексія, яка допомагає студентам в усвідомленні та осмисленні змісту, сенсу, способів та результатів навчання, проблем та шляхів їх вирішення. Розвиток вміння рефлексувати веде студентів до усвідомлення конкретних способів діяльності, досистематизації та узагальнення власної навчально-пізнавальної стратегії. У статті розглянуто важливість рефлексії як компонента, що забезпечує успішність самостійної навчальної діяльності здобувачіввищої освіти, обґрунтовано роль рефлексії як психолого-педагогічної основи особистісного розвитку студентів у процесі навчання. Підкреслено необхідність створення оптимальних умов для управління самостійною діяльністю студентів у навчальному процесі та розвитку рефлексії у здобувачів вищої освіти, майбутніх лікарів, що пов'язано із запровадженням нових освітніх стандартів та змінами вимог до рівня професійної підготовки лікаря. В статті обґрунтовано важливість розвитку навичок рефлексивної діяльності засобами інтерактивного навчання.
Health care system is in searching the health care modern model building pathways being close to European standards and this process needs in approaches changing to medical education quality id est highlyqualified specialist preparing at pre-graduate stage. Value guideline in education becomes forming the ability to self-organizing in educational and professional activities, in life activities, the ability to self-change and selfdevelopment in the future specialist personality. Reflexy role as the students’ personal development psychologic-pedagogic background during educative self-work was substantiated in the article. The students’ professional development which must provide mutualadding of all other constituents, takes place during the students’ educative activity. "Reflexy" is very important in this process, which helps students to understand and realize the content, meaning, methods and results of learning, problems and ways to solve them. The students’ reflective abilities’ development leads them to the awareness of specific methods of activity, to the systematization and generalization of their own educational and cognitive strategy. The article is dedicated to reflexy importance as a component that ensures the success of higher educational establishments applicants independent educational activities, substantiates reflexy role as the students’ personal development psychological and pedagogical basis during independent educational activities process. The need to create optimal conditions for managing the students' independent activities in the educational process and reflexy developing in higher education appicants, future doctors, is emphasized, which is connected with the introduction of new educational standards and changes in the requirements for the doctor’s professional training level. The article substantiates the importance of developing the reflective activity skills by means of interactive learning
Ключові слова: reflection
educational activity of students
organization of reflective activity
professional training of future doctors
рефлексія
навчальна діяльність студентів
організація рефлексивної діяльності
професійна підготовка майбутніх лікарів
ISSN: 2786-6165 Online
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23134
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
reflection.pdf1,52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.