Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23196
Title: | Імідж викладача - важлива складова виховного та навчального процесу закладу вищої освіти |
Authors: | Ільченко, Валентина Іванівна Сизова, Людмила Михайлівна Цапенко, Юлія Павлівна Ільченко, М. Н. Пікуль, Катерина Вікторівна Прилуцький, Костянтин Юрійович Муравльова, Оксана Василівна Дворник, Ірина Леонідівна Шаєнко, Златослава Олексіївна |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Полтава : Астрая |
Citation: | Імідж викладача - важлива складова виховного та навчального процесу закладу вищої освіти / В. І. Ільченко, Л. М. Сизова, Ю. П. Цапенко [та ін.] // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VIII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 22–24 листопада 2023 р. – Полтава, 2024. – С. 164–171. |
Abstract: | Проаналізовано різні моделі поведінки викладача в спілкуванні зі здобувачами вищої освіти. Саме позитивний імідж викладача є фактором мотивації студентів для досягнення максимальної продуктивності під час навчального процесу. The necessity and importance of the image of a teacher of a higher education institution is considered. Different models of teacher's behavior in communicating with students are analyzed. It is the positive image of the teacher that is a factor in motivating students to achieve maximum productivity during the educational process. |
Keywords: | імідж викладач заклад вищої освіти культура спілкування image institution of higher education teacher culture of communication |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23196 |
Appears in Collections: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи Наукові праці. Кафедра ендокринології з дитячими інфекційними хворобами |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ilchenko_VI_Imidzh.pdf | 224,37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.