Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23217
Title: Особливості удосконалення підготовки фахівців в сфері вищої медичної освіти в сучасних умовах
Other Titles: Peculiarities of improving the training of specialists in the field of higher medical education in modern conditions
Authors: Kokovska, O. V.
Zhukova, M. Yu.
Tkachenko, O. V.
Коковська, Оксана Валеріївна
Жукова, Марина Юріївна
Ткаченко, Олена Вікторівна
Issue Date: 2024
Publisher: Baltija publishing
Citation: Коковська О. В. Особливості удосконалення підготовки фахівців в сфері вищої медичної освіти в сучасних умовах / О. В. Коковська, М. Ю. Жукова, О. В. Ткаченко // International scientific conference «The greatest humankind achievements in healthcare and veterinary medicine», February 7–8 2024, Riga, the Republic of Latvia. – Riga, 2024. – С. 109–112.
Abstract: Сучасний час характеризується необхiднiстю пошуку нових форм та методiв роботи зi студентами, як нiколи, тому, що спочатку була пандемiя ковiдноï iнфекцiï, потiм виникли умови вiйни з РФ. Зрозумiло, що очне навчання теоретичнiй та практичнiй медицинi є зручнiшим, як викладачi, так й здобувачi освiти звикли до неï, але все частiше чуєш про пари он-лайн, дистанцiйне та змiшане навчання. Як провести цiкаву пару, як не втратити компетентнiсть викладачу, а студенту здобути теоретичних знань та набути практичних навичок за умов все ж таки ще далеко вiд звичного дистанцiйного, он-лайн навчання?
Keywords: педагогiка
вищоï школи
студенти-медики
реорганiзацiя системи пiдготовки фахiвцiв
пандемiя COVID-19
вoєнний стан
дистанцiйне навчання
мережевi навчальнi програми
симулятори навчання
мультимедiйнi презентацiï
компетентностi
компетентнiсний пiдхiд
змiшане навчання
DOI: doi.org/10.30525/978-9934-26-401-6-29
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23217
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра фізіології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Peculiarities.pdf224,35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.