Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23235
Назва: Preparation of sixth-year students for the licensing test exam "Krok 2. Paediatric profile": the search and ways to solve problems
Інші назви: Підготовка шестикурсників до складання ліцензійного тестового іспиту «Крок 2. Педіатричний профіль»: пошук та шляхи вирішення проблем
Автори: Kryuchko, T. O.
Kuzmenko, N. V.
Poda, O. A.
Ruban, Yu. V.
Oliinichenko, M. O.
Крючко, Тетяна Олександрівна
Кузьменко, Наталія Валентинівна
Пода, Ольга Анатоліївна
Рубан, Ю. В.
Олійніченко, Марина Олександрівна
Дата публікації: січ-2024
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Preparation of sixth-year students for the licensing test exam "Krok 2. Paediatric profile": the search and ways to solve problems / T. O. Kryuchko, N. V. Kuzmenko, O. A. Poda, Yu. V. Ruban, M. O. Oliinichenko // Bulletin of Problems of Biology and Medicine. – 2024. – Issue 1(172). – Р. 299–304.
Короткий огляд (реферат): Unfortunately, at PSMU, there is a tendency to decrease the Krok 2 exam results in the subtests of the paediatric profile for the 2020-2021 and 2022-2023 academic years compared to the average percentage value among higher medical education institutions of Ukraine. In search of explanations for this phenomenon and ways to solve the problem further, the Department of Paediatrics No. 2 staff surveyed 6th-year students in the specialties 222 “Medicine” and 228 “Paediatrics”. The analysis of the survey results showed that more than half of the respondents (52%) study test tasks from the booklets of recent years, and only 42% of respondents work on tasks from the Krok 2 database in all disciplines, which is, in fact, the key to the maximum result of successful exam. Students chose this principle of allocating time for independent study: 65 survey participants reported spending at least half an hour a day studying tasks from the Krok 2 database, while 22 of them devoted the same amount of time to paediatrics tasks. The majority of students (62% of respondents) are satisfied with the way they are prepared for testing at the university’s paediatric departments, some of them (21%) have complaints about individual teachers or structural units, and nine sixth-year students lack time in practical classes to analyse test tasks and justify the correct answer by a teacher. Considering the results of the survey and suggestions of students, the scientific and pedagogical staff of the Department of Paediatrics No. 2, in cooperation with the staff of other structural subdivisions of the University, which teach paediatric disciplines, took the following actions: • the procedure for testing students during the cycle of paediatrics in the 6th year of study was changed, and sections of tasks from the “Krok 2” database were added to topics studied in the 4th and 5th years (all collections of test tasks with marked correct answers are freely available on the Department’s website); • the number of academic hours devoted to the analysis of test tasks in practical classes with the participation of the Department’s teachers was increased; • a study guide, “Paediatric Test Tasks with Explanations”, was developed and prepared for publication, which includes the most problematic paediatric tasks.
На превеликий жаль, в ПДМУ спостерігається тенденція до зниження показника результатів складання іспиту «Крок 2» за субтестами педіатричного профілю за 2020-2021 та 2022-2023 навчальні роки у порівнянні з середнім відсотковим значенням серед вищих медичних навчальних закладів України. У пошуках пояснень цього явища та подальших шляхів вирішення проблеми колективом кафедри педіатрії №2 було проведено опитування здобувачів вищої освіти 6 року навчання зі спеціальностей 222 «Медицина» і 228 «Педіатрія». Аналіз результатів анкетування продемонстрував, що більша половина респондентів (52%) вивчають тестові завдання із буклетів останніх років, а лише 42% опитаних опрацьовують задачі з бази «Крок 2» по всіх дисциплінах, що, в дійсності, є запорукою максимального результату успішного складання екзамену. Здобувачі обирають такий принцип розподілу часу на самостійне навчання: 65 учасників дослідження повідомили, що витрачають не менше ніж півгодини щодня на вивчення завдань з бази «Крок 2», тоді як 22 з них приділяють стільки ж часу на задачі з педіатрії. Більшість студентів (62% анкетованих) задовольняє те, як їх готують до тестування на педіатричних кафедрах університету, деякі з них (21%) мають претензії до окремих викладачів чи структурних підрозділів, а дев’яти шестикурсникам не вистачає часу на практичних заняттях, який присвячено розбору тестових завдань та обґрунтуванню правильної відповіді педагогічним працівником. Враховуючи результати опитування та пропозиції здобувачів освіти, науково-педагогічними працівниками кафедри педіатрії №2 у співпраці з колективами інших структурних підрозділів університету, які реалізують викладання педіатричних дисциплін, було прийнято наступні дії: • змінено процедуру тестування студентів під час проходження циклу педіатрії на 6 році навчання, додано розділи завдань з бази «Крок 2» щодо тем, які вивчаються на 4 та 5 курсах (усі збірки тестових задач із відміченими правильними відповідями розміщені у вільному доступі на сторінці кафедри); • збільшено кількість академічних годин, присвячених розбору тестових завдань на практичних заняттях за участі викладачів кафедри; • розроблено та підготовлено до друку навчально-методичний посібник «Педіатричні тестові завдання з поясненнями», який включає найбільш проблемні у вирішенні задачі педіатричного профілю.
Ключові слова: integrated test exam "Krok 2"
paediatric profile
preparation
questionnaire
higher education student
інтегрований тестовий іспит «Крок 2»
педіатричний профіль
підготовка
анкетування
здобувач вищої освіти
ISSN: 2077-4214.
UDC 378.6:61.016:616-053.2:37.091.275-043.61
DOI: 10.29254/2077-4214-2024-1-172-299-304
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23235
Розташовується у зібраннях:Вісник проблем біології і медицини, Випуск 1 (172)
Наукові праці. Кафедра педіатрії № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Preparation_of_sixth_year_students_for_the_licensing_test_exam_krok2.pdf794,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.