Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23256
Назва: Формування комунікативних навичок «Лікар-пацієнт» у здобувачів вищої медичної освіти
Автори: Гасюк, Наталія Іванівна
Фастовець, Марина Миколаївна
Калюжка, Олена Олександрівна
Дата публікації: 2024
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Гасюк Н. І. Формування комунікативних навичок «Лікар-пацієнт» у здобувачів вищої медичної освіти / Н. І. Гасюк, М. М. Фастовець, О. О. Калюжка // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VIII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 22–24 листопада 2023 р. – Полтава, 2024. – С. 58–62.
Короткий огляд (реферат): Комунікативна компетентність є однією з важливих складових професійної підготовки лікарів. У контексті вдосконалення сучасної медичної освіти проблема пошуку психологічно обґрунтованих напрямів розвитку комунікативної компетентності у здобувача вищої медичної освіти постає як дуже актуальна. Чим краще сформовано у майбутнього лікаря ця професійно значуща якість, тим ефективніше його спілкування з пацієнтами. Запровадження навчання комунікативним навичкам має бути інтегровано як навчальний інструмент у стаціонарних та амбулаторних умовах, а також у центрах медичної симуляції. Навчальна програма має бути структурована таким чином, щоб дати можливість здобувачу вищої медичної освіти набути практичних комунікативних навичок, необхідних у майбутній медичній практиці
Communicative competence is one of the important components of professional doctors'training. In the context of improving modern medical education, the problem of finding psychologically grounded directions for the development of communicative competence among medical students is very urgent. The better this professionally significant quality is formed in the future doctor, the more effective his communication with patients. The implementation of communication skills training should be integrated as a teaching tool in inpatient and outpatient settings, as well as in medical simulation centers. The curriculum should be structured in such a way as to enable students to acquire the practical communication skills required in medical practice
Ключові слова: медична освіта
комунікативні навички
стандартизований пацієнт
пацієнто-центричність
medical education
communication skills
standardized patient
patient-centeredness
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23256
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи
Наукові праці. Кафедра педіатрії № 1 із неонатологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
likar_patient.pdf7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.