Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23302
Назва: Ідеї реалізації принципу мультимодальності в навчальному процесі закладу вищої медичної освіти
Автори: Лещенко, Тетяна Олександрівна
Жовнір, Марина Миколаївна
Дата публікації: 2024
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Жовнір М. М. Ідеї реалізації принципу мультимодальності в навчальному процесі закладу вищої медичної освіти / М. М. Жовнір, Т. О. Лещенко / Науково-методичні аспекти підвищення якості підготовки фахівців у медичних закладах вищої освіти : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 28 березня 2024 р. – Полтава, 2024. – С. 84–86.
Короткий огляд (реферат): У праці описано доцільність і нагальність освітніх трансформацій, представлено й проаналізовано ідеї і способи реалізації принципу мультимодальності в навчальний процес під час формування соціокультурної компетенції іноземних здобувачів освіти.
The paper describes the expediency and urgency of educational transformations, presents and analyzes ideas and methods of implementing the principle of multimodality in the educational process during the formation of sociocultural competence of foreign students.
Ключові слова: мультимодальність
мультимодальний підхід
мультимодальний дидактичний текст
іноземний здобувач освіти
multimodality
навчальний мультимодальний текст
іноземний здобувач освіти
multimodal approach
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23302
Розташовується у зібраннях:Науково-методичні аспекти підвищення якості підготовки фахівців у медичних закладах вищої освіти
Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhovnir_Idei_realizatsii.pdf336,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.