Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23338
Назва: Інтернет-маркетинг для медичного університету як інструмент популяризації вишу й підвищення якості освіти
Автори: М'якінькова, Людмила Олександрівна
Скаленко, О. О.
Кострікова, Юлія Анатоліївна
Пустовойт, Ганна Леонідівна
Ярмола, Тетяна Іванівна
Дата публікації: 28-бер-2024
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Інтернет-маркетинг для медичного університету як інструмент популяризації вишу і підвищення якості освіти / Л. О. М’якінькова, О. О. Скаленко, Ю. А. Кострікова, Г. Л. Пустовойт, Т. І. Ярмола // Науково-методичні аспекти підвищення якості підготовки фахівців у медичних закладах вищої освіти : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 28 березня 2024 р. – Полтава, 2024. – С. 171–174.
Короткий огляд (реферат): Стаття висвітлює значення інтернет-маркетингу в популяризації науки й освіти у вищий медичній школі; особливості створення і популяризації сайту закладу вищої медичної освіти; маркетинг освітнього контенту.
The article highlights the importance of Internet marketing in the promotion of science and education at a higher medical school, features of creating and popularizing a website of a higher medical school, marketing of educational content.
Ключові слова: нтернет-маркетинг
пошукова оптимізація
контент
вища медична освіта
Internet marketing
search optimization
content
higher medical education
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23338
Розташовується у зібраннях:Науково-методичні аспекти підвищення якості підготовки фахівців у медичних закладах вищої освіти
Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Internet_marketing_for_a_medical_university.pdf2,1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.