Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23377
Назва: Моделі взаємин викладачів і здобувачів вищої освіти
Автори: Кузь, Віталій Сергійович
Тесленко, Олександра Іванівна
Кузь, Гельфіра Маліківна
Баля, Геннадій Миколайович
Марченко, Костянтин Валентинович
Лунькова, Юліана Станіславівна
Мартиненко, Ігор Миколайович
Kuz, V. S.
Teslenko, O. I.
Kuz, H. M.
Balia, H. M.
Marchenko, K. V.
Lunkova, Yu. S.
Martynenko, I. M.
Дата публікації: 28-бер-2024
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Моделі взаємин викладачів і здобувачів вищої освіти / В. С. Кузь, О. І. Тесленко, Г. М. Кузь [та ін.] // Науково-методичні аспекти підвищення якості підготовки фахівців у медичних закладах вищої освіти : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 28 березня 2024 р. – Полтава, 2024. – С. 126–127.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто рівні знань і вмінь, які опановують здобувачі вищої освіти під час навчання в медичних закладах. Висвітлено роль самовиховання й самоосвіти для здобуття теоретичних знань і практичних навичок.
The levels of knowledge and skills acquired by higher éducation students while studying at medical institutions are considered. The role of self-discipline and self-education for the acquisition of theoretical knowledge and practical skills is highlighted.
Ключові слова: навчання
самовиховання
самоосвіта
творчий рівень знань
learning
self-discipline
self-education
creative level of knowledge
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23377
Розташовується у зібраннях:Науково-методичні аспекти підвищення якості підготовки фахівців у медичних закладах вищої освіти
Наукові праці. Кафедра ортопедичної стоматології з імплантологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Modeli_vzayemyn_vykladachiv.pdf53,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.