Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23379
Назва: Abraham Flexner: a man, teacher, and reformer
Автори: Bieliaieva, O. M.
Bilash, S. M.
Lysanets, Yu. V.
Rozhenko, I. V.
Taran, Z. M.
Buhaienko, K. S.
Hurai, L. P.
Бєляєва, Олена Миколаївна
Білаш, Сергій Михайлович
Лисанець, Юлія Валеріївна
Роженко, Інеса Віталіївна
Таран, Зінаїда Михайлівна
Бугаєнко, Ксенія Сергіївна
Гурай, Людмила Порфирьевна
Дата публікації: 2024
Видавець: Вісник проблем біології і медицини
Бібліографічний опис: Abraham Flexner: A Man, Teacher, and Reformer / O. M. Bieliaieva, S. M. Bilash, Yu. V. Lysanets [et al.] // Вісник проблем біології і медицини. – 2024. – Вип. 1 (172). – P. 285–290.
Короткий огляд (реферат): Engaging in an interdisciplinary exploration at the crossroads of United States history and medical pedagogy, this study focuses on Abraham Flexner's biography. A thorough analysis unfolds against the backdrop of historical epochs shaping Flexner's impactful contributions. The study highlights the imperative nature of the radical reforms enacted in the early 20th century. Flexner led the way in these transformative actions, which included closing and radically reorganizing institutions that trained future doctors. This initiative was carried out at the request of the American Medical Association for Medical Education, with steadfast support from the Carnegie Foundation for the Advancement of Teaching. This paper highlights the necessity of these reforms for the "sanitation" and progressive evolution of both medical education and the US healthcare system, despite encountering staunch opposition from the academic and medical communities of the time. Central to the discussion are the criteria put forth by Flexner for evaluating the quality of medical education. Emphasizing crucial aspects like the quality of students, having an educational license, standardized admission procedures, a strong material and technical setup, qualified faculty, and students' access to clinical facilities, the study clarifies the essential role these elements played in Flexner's vision. The research sheds light on the success of Flexner's reforms, attributing a significant portion to his personal qualities and pedagogical education. His ability to dispassionately evaluate medical schools across the USA and Canada showcases the depth of his insights. Despite some critical remarks, the study emphasizes the invaluable contribution Flexner made to the radical transformation of the American medical school, elevating his figure to an almost legendary status.
Перше десятиліття ХХ ст. вважається найвизначнішим етапом в історії медичної освіти Сполучених Штатів Америки, адже цей період став початком епохи докорінних змін, які нерозривно пов’язані з ім’ям знаного американського реформатора, фахівця у галузі педагогіки Абрахама Флекснера (1866-1959). У науковій розвідці міждисциплінарного характеру, що виконана на стику історії США та історії медичної педагогіки з використанням біографічного методу, значну увагу приділено постаті Абрахама Флекснера та питанням реформування американської медичної освіти на тлі історичних періодів, на які припала діяльність Флекснера. Проаналізовано літературні джерела з питання, що досліджується, а також оригінал доповіді Абрахама Флекснера, відомої як «The Flexner Report of 1910», або просто «Flexner Report». Закцентовано увагу на тому, що за підтримки Carnegie Foundation for the Advancement of Teaching практичне втілення концепції Флексне ра та безпрецедентні кроки щодо реформування та модернізації медичної освіти США, що були зроблені в перші десятиліття ХХ століття стали запорукою прогресу в цій царині. Продемонстровано, що «The Flexner Report of 1910» натепер залишається не просто цінним історичним документом, а й дає змогу по-новому поглянути на сучасні освітні реалії і стверджувати, що деякі настанови та педагогічні ідеї Флекснера не втрачають актуальності і в ХХІ столітті. Зокрема, це стосується соціальної ролі та відповідальності лікаря, пріоритету навчання на старших курсах «біля ліжка хворого», прозорості та об’єктивності оцінювання студентів, потреби в навчанні впродовж життя, прихильником якого Флекснер за лишався до кінця своїх днів.
Ключові слова: medical education
United States
historical context
"Flexner Report of 1910"
reform
medical pedagogy
медична освіта
США
історичні умови
«Доповідь Флекснера 1910 року»
реформування
медична педагогіка
ISSN: 2077-4214
2523-4110
DOI: 10.29254/2077-4214-2024-1-172-285-290
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23379
Розташовується у зібраннях:Вісник проблем біології і медицини, Випуск 1 (172)
Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
аbraham_flexner_a man_teacher_and_reformer.pdf761,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.