Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23394
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКсьонз, Ігор Володимирович-
dc.contributor.authorГриценко, Євген Миколайович-
dc.contributor.authorПилипюк, Євген Вікторович-
dc.contributor.authorОвчар, Олег Володимирович-
dc.date.accessioned2024-04-08T12:14:50Z-
dc.date.available2024-04-08T12:14:50Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМіждисциплінарний підхід та наступність у викладанні фундаментальних і клінічних дисциплін у сучасній медичній освіті : матеріали ІІ Міжнар. морфологічного симпозіуму «Новітні досягнення клінічної анатомії і оперативної хірургії в розвитку сучасної медицини і стоматології», м. Полтава, 22–23 червня 2023 р. / І. В. Ксьонз, Є. М. Гриценко, Є. В. Пилипюк, О. В. Овчар // Вісник проблем біології і медицини. – 2023. – Вип. 2 (169), дод. – С. 61–62.uk_UA
dc.identifier.issn2077-4214-
dc.identifier.issn2523–4110-
dc.identifier.otherУДК 378:616-07:617-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23394-
dc.description.abstractМіждисциплінарний підхід до організації навчального процесу у вищій школі, втілений у різних дидактичних формах, дозволяє реалізувати принципи Болонського процесу та спрямований на забезпечення цілісності сучасного навчального процесу у вищій школі. Залишається актуальною проблема реалізації наступності в медичній освіті. Незважаючи на те, що вдосконалені протягом десятиліть програми дисциплін, що передбачені вищою школою, складені з урахуванням принципів міждисциплінарної інтеграції та передбачають тісні взаємозв'язки як по вертикалі (від молодших курсів до старших), так і по горизонталі (між дисциплінами одного курсу), на практиці здобувачі освіти далеко не завжди бачать наступність між фундаментальними та клінічними дисциплінами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.titleМіждисциплінарний підхід та наступність у викладанні фундаментальних і клінічних дисциплін у сучасній медичній освітіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.doi10.29254/2523-4110-2023-2-169/addition-61-62-
Розташовується у зібраннях:Вісник проблем біології і медицини, Випуск 2 (169), додаток

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mizhdystsyplinarnyi_pidkhid.pdf619,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.