Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23394
Title: Міждисциплінарний підхід та наступність у викладанні фундаментальних і клінічних дисциплін у сучасній медичній освіті
Authors: Ксьонз, Ігор Володимирович
Гриценко, Євген Миколайович
Пилипюк, Євген Вікторович
Овчар, Олег Володимирович
Issue Date: 2023
Publisher: Полтавський державний медичний університет
Citation: Міждисциплінарний підхід та наступність у викладанні фундаментальних і клінічних дисциплін у сучасній медичній освіті : матеріали ІІ Міжнар. морфологічного симпозіуму «Новітні досягнення клінічної анатомії і оперативної хірургії в розвитку сучасної медицини і стоматології», м. Полтава, 22–23 червня 2023 р. / І. В. Ксьонз, Є. М. Гриценко, Є. В. Пилипюк, О. В. Овчар // Вісник проблем біології і медицини. – 2023. – Вип. 2 (169), дод. – С. 61–62.
Abstract: Міждисциплінарний підхід до організації навчального процесу у вищій школі, втілений у різних дидактичних формах, дозволяє реалізувати принципи Болонського процесу та спрямований на забезпечення цілісності сучасного навчального процесу у вищій школі. Залишається актуальною проблема реалізації наступності в медичній освіті. Незважаючи на те, що вдосконалені протягом десятиліть програми дисциплін, що передбачені вищою школою, складені з урахуванням принципів міждисциплінарної інтеграції та передбачають тісні взаємозв'язки як по вертикалі (від молодших курсів до старших), так і по горизонталі (між дисциплінами одного курсу), на практиці здобувачі освіти далеко не завжди бачать наступність між фундаментальними та клінічними дисциплінами.
ISSN: 2077-4214
2523–4110
DOI: 10.29254/2523-4110-2023-2-169/addition-61-62
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23394
Appears in Collections:Вісник проблем біології і медицини, Випуск 2 (169), додаток

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mizhdystsyplinarnyi_pidkhid.pdf619,34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.