Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23550
Назва: Студентоцентроване персоніфіковане навчання як засіб підвищення якості підготовки фахівців у медичних закладах вищої освіти
Автори: Борзих, Оксана Анатоліївна
Лавренко, Анна Володимирівна
Дігтяр, Наталія Іванівна
Герасименко, Наталія Дмитрівна
Белан, Оксана Василівна
Авраменко, Яніна Миколаївна
Мормоль, Ірина Анатоліївна
Білько, Валерія Володимирівна
Кайдашев, Ігор Петрович
Дата публікації: 2024
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Студентоцентроване персоніфіковане навчання як засіб підвищення якості підготовки фахівців у медичних закладах вищої освіти / О. А. Борзих, А. В. Лавренко, Н. І. Дігтяр [та ін.] // Науково-методичні аспекти підвищення якості підготовки фахівців у медичних закладах вищої освіти : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 28 березня 2024 р. – Полтава, 2024. – С. 36–38.
Короткий огляд (реферат): Сучасні умови вимагають удосконалення підходів до забезпечення якості вищої медичної освіти. Студентоцентроване навчання розглядає компетенції як результати навчання і сприяє розвитку здатності до критичного мислення, формування позитивної мотивації й особистісно-професійного саморозвитку.
Ключові слова: студентоцентроване навчання
персоніфіковане навчання
якість освіти
медична освіта
компетентнісний підхід
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23550
Розташовується у зібраннях:Науково-методичні аспекти підвищення якості підготовки фахівців у медичних закладах вищої освіти
Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 3 з фтизіатрією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Studentotsentrovane_personifikovane_navchannia.pdf2,04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.