Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2716
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шепітько, Володимир Іванович | - |
dc.contributor.author | Шепитько, Владимир Иванович | - |
dc.contributor.author | Shepit’ko, V. | - |
dc.contributor.author | Єрошенко, Галина Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Ерошенко, Галина Анатольевна | - |
dc.contributor.author | Yeroshenko, G. | - |
dc.contributor.author | Стецук, Євген Валерійович | - |
dc.contributor.author | Стецук, Евгений Валерьевич | - |
dc.contributor.author | Stetsuk, Е. | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-13T08:32:06Z | - |
dc.date.available | 2017-11-13T08:32:06Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Шепітько В. І. Роль тестового контролю в оцінюванні рівня знань студентів за умови кредитно-модульної системи / В. І. Шепітько, Г. А. Єрошенко, Є. В. Стецук // Світ медицини та біології. – 2010. – № 3. – С. 145–147. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2079-8334 | - |
dc.identifier.other | УДК 611: 378 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2716 | - |
dc.description.abstract | Використання тестових завдань І-ІІ рівня складності в оцінюванні навчальної діяльності студентів за умови кредитно-модульної системи організації навчального процесу є не тільки оцінка інформації, якою володіє студент, але й уміння використовувати засвоєні знання, щоб студент дійшов висновку, зробив припущення або вибрав порядок дій для застосування своїх знань; Использование тестовых заданий І-ІІ уровня сложности в оценивании студентов в условии кредитно-модульной системы организации учебного процесса является не только информационной оценкой, которой владеет студент, но и умением использовать усвоенные знания, чтобы студент пришел к выводу, сделал предположение или выбрал порядок действий для применения своих знаний; Consequently, the purpose of the use of test tasks of I-II of levels of complication in the evaluation of educational activity of students on condition of the credit-module system of organization of educational process is not only an estimation of information which is owned by a student but also ability to utilize the mastered knowledge, that is important, that a student came to the conclusion, did supposition or chosen the order of actions for application of the knowledge. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія» | uk_UA |
dc.subject | тестовий контроль | uk_UA |
dc.subject | кредитно-модульна система | uk_UA |
dc.subject | тестовый контроль | uk_UA |
dc.subject | кредитно-модульная система | uk_UA |
dc.subject | the test control | uk_UA |
dc.subject | credit-modular system | uk_UA |
dc.title | Роль тестового контролю в оцінюванні рівня знань студентів за умови кредитно-модульної системи | uk_UA |
dc.title.alternative | Роль тестового контроля в оценивании уровня знаний студентов в условиях кредитно-модульной системы | uk_UA |
dc.title.alternative | Role of “Test” control in the evaluation of level of knowledges of students on condition of the credit-module system (CMS) organization of educational process | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра біології Наукові праці. Кафедра гістології, цитології та ембріології |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.