Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2716
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШепітько, Володимир Іванович-
dc.contributor.authorШепитько, Владимир Иванович-
dc.contributor.authorShepit’ko, V.-
dc.contributor.authorЄрошенко, Галина Анатоліївна-
dc.contributor.authorЕрошенко, Галина Анатольевна-
dc.contributor.authorYeroshenko, G.-
dc.contributor.authorСтецук, Євген Валерійович-
dc.contributor.authorСтецук, Евгений Валерьевич-
dc.contributor.authorStetsuk, Е.-
dc.date.accessioned2017-11-13T08:32:06Z-
dc.date.available2017-11-13T08:32:06Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationШепітько В. І. Роль тестового контролю в оцінюванні рівня знань студентів за умови кредитно-модульної системи / В. І. Шепітько, Г. А. Єрошенко, Є. В. Стецук // Світ медицини та біології. – 2010. – № 3. – С. 145–147.uk_UA
dc.identifier.issn2079-8334-
dc.identifier.otherУДК 611: 378-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2716-
dc.description.abstractВикористання тестових завдань І-ІІ рівня складності в оцінюванні навчальної діяльності студентів за умови кредитно-модульної системи організації навчального процесу є не тільки оцінка інформації, якою володіє студент, але й уміння використовувати засвоєні знання, щоб студент дійшов висновку, зробив припущення або вибрав порядок дій для застосування своїх знань; Использование тестовых заданий І-ІІ уровня сложности в оценивании студентов в условии кредитно-модульной системы организации учебного процесса является не только информационной оценкой, которой владеет студент, но и умением использовать усвоенные знания, чтобы студент пришел к выводу, сделал предположение или выбрал порядок действий для применения своих знаний; Consequently, the purpose of the use of test tasks of I-II of levels of complication in the evaluation of educational activity of students on condition of the credit-module system of organization of educational process is not only an estimation of information which is owned by a student but also ability to utilize the mastered knowledge, that is important, that a student came to the conclusion, did supposition or chosen the order of actions for application of the knowledge.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherВищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»uk_UA
dc.subjectтестовий контрольuk_UA
dc.subjectкредитно-модульна системаuk_UA
dc.subjectтестовый контрольuk_UA
dc.subjectкредитно-модульная системаuk_UA
dc.subjectthe test controluk_UA
dc.subjectcredit-modular systemuk_UA
dc.titleРоль тестового контролю в оцінюванні рівня знань студентів за умови кредитно-модульної системиuk_UA
dc.title.alternativeРоль тестового контроля в оценивании уровня знаний студентов в условиях кредитно-модульной системыuk_UA
dc.title.alternativeRole of “Test” control in the evaluation of level of knowledges of students on condition of the credit-module system (CMS) organization of educational processuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра біології
Наукові праці. Кафедра гістології, цитології та ембріології



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.