Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2983
Title: | Розвиток адаптивності іноземних студентів-першокурсників із метою збереження і зміцнення психосоматичного здоров'я та формування здорового способу життя |
Authors: | Лещенко, Тетяна Олександрівна Юфименко, Вікторія Георгіївна Самойленко, Ірина Володимирівна Владимирова, Валентина Іванівна |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія» |
Citation: | Розвиток адаптивності іноземних студентів-першокурсників із метою збереження і зміцнення психосоматичного здоров'я та формування здорового способу життя / Т. О. Лещенко, В. Г. Юфименко, І. В. Самойленко, В. І. Владимирова // Формування здорового способу життя студентів-медиків засобами освіти : матеріали Всеукр. конф. – Полтава, 2011. – Ч. 2. – С. 123–125. |
Abstract: | Умови навчання у виші ставлять підвищені вимоги до адаптаційних механізмів студентів. Більшість нервово-психічних і психосоматичних розладів, які в цих умовах виникають у студентів, стають наслідком порушення процесу адаптації до умов навчання і виражають нестійкість адаптаційних механізмів у тривалих і короткочасних екстремальних ситуаціях. Тому розвиток адаптивності в студентів, зокрема й іноземців, є актуальним науково-практичним завданням, від вирішення якого значною мірою залежить підвищення ефективності діяльності, а також збереження і зміцнення психосоматичного здоров'я студентів |
Keywords: | іноземні студенти медичний виш психосоматичне здоров'я соціально-психологічна адаптація професійна адаптація дидактична адаптація психолого-педагогічна допомога |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2983 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Rozvitok.pdf | 348,64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.