Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/3124
Title: Трансформация феномена образования в работах великих мыслителей
Other Titles: Трансформація феномету освіти в роботах видатних мислителів
Transformation of education phenomenon in the works of great philosophers
Authors: Дубініна, Віра Олександрівна
Дубинина, Вера Александровна
Dubinina, V.
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво Б.І. Маторіна м. Слов'янськ
Citation: Дубинина В. Трансформация феномена образования в работах великих мыслителей / В. Дубинина // Вісник Донбаського державного педагогічного університету. Серія: Соціально-філософські проблеми розвитку людини і суспільства : зб. наук. праць. – Слов’янськ, 2016. – Вип. 5. – С. 85–95.
Abstract: Рассмотрены работы великих мыслителей, которые изучали проблему статуса и роли образования в современном историко-философском контексте. Феномен образования издавна привлекал и продолжает привлекать внимание исследователей и, прежде всего, философов, большая часть которых являлись также активными участниками образовательного процесса. Обнаружены историко-философские закономерности становления концепта образования и основные способы концептуализации, глубинные процессы эволюции феномена образования в философском дискурсе Античности и Средневековья; обобщены историко-философские практики формирования феномена образования в общемировом цивилизационном процессе. Также проанализированы работы философов, где образование рассматривалось, как компонент историко-философской системы во взаимосвязи с совокупностью культурных, социальных и идеологических тенденций в контексте историко- философских процессов современности. ; Розглянуто праці великих філософів, які вивчали проблеми статусу і роль освіти в сучасному історико-філософському контексті. Феномен освіти привертав і продовжує привертати увагу дослідників і, перш за все, філософів, велика частина яких були також активними учасниками освітнього процесу. Виявлені історико-філософські закономірності становлення концепту освіти і основні способи концептуалізації, глибинні процеси еволюції феномену освіти в філософському дискурсі Античності й Середньовіччя; узагальнені історико- філософські практики формування феномену освіти в загальносвітовому цивілізаційному процесі. Також проаналізовано роботи філософів, у яких освіту розглянуто, як компонент історико-філософської системи у взаємозв'язку з сукупністю культурних, соціальних та ідеологічних тенденцій в контексті історико-філософських процесів сучасності. ; The problems of the study of the status and the role of education in the modern historical and philosophical context. Found historical and philosophical laws of formation of the concept of education and the basic ways of conceptualizing, deep processes of evolution of the phenomenon of education in the philosophical discourse of ancient and medieval; identified historical and philosophical contours of the conceptualization of education; summarizes the historical and philosophical practices of the formation of the phenomenon of education on a global civilization process. Also analyzed education as a component of historical and philosophical system in conjunction with a set of cultural, social and ideological trends in the context of the history of philosophy of modernity, in which the study of the transformation processes of higher education is of paramount importance.
Keywords: образование
знание
универсальное знание
концептуализация образования
университет
философия образования
освіта
знання
універсальне знання
концептуалізація освіти
університет
філософія освіти
education
knowledge
universal knowledge
conceptualization
university
philosophy of education
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/3124
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра філософії і суспільних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dubinina_trasformatsia_fen.pdf148,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.