Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/3610
Назва: Основні засади впровадження Болонського процесу в післядипломну освіту лікарів внутрішньої медицини
Інші назви: The basic ways ok introducing of bolon process into the post-graduate education of doctors of inner medicine
Автори: Потяженко, Максим Макарович
Потяженко, Максим Макарович
Potyazhenko, M. M.
Скрипник, Ігор Миколайович
Скрыпник, Игорь Николаевич
Skrypnyk, I. M.
Гопко, Олександр Феліксович
Гопко, Александр Феликсович
Gopko, O. F.
Соколюк, Ніна Людвігівна
Соколюк, Нина Людвиговна
Sokolyuk, N. L.
Люлька, Надія Олександрівна
Люлька, Надежда Александровна
Lyulka, N. O.
Шепітько, Костянтин Володимирович
Шепитько, Константин Владимирович
Shepitko, K. V.
Дата публікації: 14-тра-2007
Видавець: Тернопіль ТДМУ "Укрмедкнига"
Бібліографічний опис: Основні засади впровадження Болонського процесу в післядипломну освіту лікарів внутрішньої медицини / М. М. Потяженко, І. М. Скрипник, О. Ф. Гопко [та ін.] // Впровадження засад Болонської системи освіти: український і зарубіжний досвід" : матеріали Всеук. навч.- наук. конф.,14–15 травня 2007 р. – Тернопіль, 2007. – С. 338–341.
Короткий огляд (реферат): Основними завданнями підготовки лікарів па післядипломному етапі підготовки є підвищення якості навчання, широке впровадження самостійної роботи та підготовка лікарів-інтернів до безперебійного професійного розвитку. Поглиблення теоретичних знань, рівня засвоєння практичних навичок лікарями-інтернами та підготовка до інтегрованого ліцензійного іспиту є основними напрямками діяльності кафедри. Збільшення обсягу самостійної роботи дозволить сформувати у лікаря-інтерна зацікавленість до майбутньої професії, навчить самостійно працювати й отримувати задоволення віл самоосвіти. Впровадження Болонського процесу на післядипломному етапі медичної освіти дозволить адаптувати лікаря-інтерна до майбутнього безперервного професійного розвитку ; The main tasks of post-graduate education are the increasing of training quality, wide introducing of self-work and training of internship doctors for non-slop professional progress. Deepening of theoretical knowledge, level of mastering of practical skills by internship doctors and training for integration licenced examination are the- main ways of the chair work. The increasing of self-work amount allows to form interest for future profession, to study to work individually and get satisfaction from self-educational process. The introducing of Bologna process into the post-graduate education of doctors will allow internship doctors to be adopted for non-slop professional progress.
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/3610
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 1
Наукові праці. Кафедра внутрішніх хвороб та медицини невідкладних станів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
osn_zas_vprov_bol_proc_v_pisl_osv.pdf91,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.