Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/4089
Title: | Проблемність як метод активізації навчальної діяльності студентів при викладанні хімії |
Other Titles: | Проблемность как метод активизации учебной деятельности студентов при преподавании химии Problem as a method of activating students' educational activity in the teaching of chemistry |
Authors: | Сизоненко, Наталія Валентинівна Сызоненко, Наталия Валентиновна Syzonenko, N. V. Куценко, Наталія Петрівна Куценко, Наталия Петровна Kucenko, N. P. |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія" |
Citation: | Сизоненко Н. В. Проблемність як метод активізації навчальної діяльності студентів при викладанні хімії/ Н. В. Сизоненко, Н. П. Куценко // Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня 2016 р. – Полтава, 2016. – С. 192–193. |
Abstract: | У статті обґрунтовується значення проблемних методів навчання на лекціях та лабораторно-практичних заняттях з хімії для активізації навчальної дія-льності студентів. ; В статье обосновывается значение проблемных методов обучения на лекциях и лабораторно-практических занятиях по химии для активизации учебной действие-льности студентов.; The article substantiates the importance of problem-based teaching methods in lectures and laboratory-practical classes on chemistry for activating students' learning activities. |
Keywords: | проблемне питання проблемна ситуація пошукова бесіда дослідницьке завдання problem issue problem situation search conversation research request проблемный вопрос проблемная ситуация поисковая беседа исследовательская задача |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/4089 |
Appears in Collections: | Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.