Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/4089
Title: Проблемність як метод активізації навчальної діяльності студентів при викладанні хімії
Other Titles: Проблемность как метод активизации учебной деятельности студентов при преподавании химии
Problem as a method of activating students' educational activity in the teaching of chemistry
Authors: Сизоненко, Наталія Валентинівна
Сызоненко, Наталия Валентиновна
Syzonenko, N. V.
Куценко, Наталія Петрівна
Куценко, Наталия Петровна
Kucenko, N. P.
Issue Date: 2016
Publisher: Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія"
Citation: Сизоненко Н. В. Проблемність як метод активізації навчальної діяльності студентів при викладанні хімії/ Н. В. Сизоненко, Н. П. Куценко // Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня 2016 р. – Полтава, 2016. – С. 192–193.
Abstract: У статті обґрунтовується значення проблемних методів навчання на лекціях та лабораторно-практичних заняттях з хімії для активізації навчальної дія-льності студентів. ; В статье обосновывается значение проблемных методов обучения на лекциях и лабораторно-практических занятиях по химии для активизации учебной действие-льности студентов.; The article substantiates the importance of problem-based teaching methods in lectures and laboratory-practical classes on chemistry for activating students' learning activities.
Keywords: проблемне питання
проблемна ситуація
пошукова бесіда
дослідницьке завдання
problem issue
problem situation
search conversation
research request
проблемный вопрос
проблемная ситуация
поисковая беседа
исследовательская задача
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/4089
Appears in Collections:Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах
Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
pn.pdf164,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.